Izbornik

Tražite pomoć?

Upravljajte svojom rezervacijom i provjerite odgovore na najčešća pitanja

Provjerite status i upravljajte rezervacijom

Ponovno pošaljite potvrdu rezervacije na email
Upravljajte svojom rezervacijom

Pomoću Vašeg računa možete jednostavno:
  • provjeriti svoj broj i status rezervacije,
  • zatražiti promjenu datuma Vašeg putovanja,
  • saznati kako se prijaviti online,
  • kupiti prtljagu i prioritetno ukrcavanje,
  • provjeriti potrebne dokumente i trenutna sigurnosna pravila u zemlji odredišta,
  • provjeriti uvjete za vizu i kupiti vizu ili ESTA,
  • rezervirati smještaj s popustom, kupiti osiguranje i unajmite automobil.

  • Prijavite se ili se registrirajte s e-poštom koja je korištena za rezervaciju.

    Idite na Vaš račun
    Provjerite status rezervacije bez prijave - ovdje

    Pronađite temu koja vas zanima

    Aktualne informacije

    • Zašto je moje plaćanje za neke zrakoplovne rezervacije podijeljeno na dva transfera?

      Prijevoznik zahtijeva da svoju naknadu za uslugu podijelite u dva odvojena koraka. U prvom koraku ćete platiti kartu. U drugom koraku ćete izvršiti naknadu za uslugu i platiti ostale usluge (npr. kupljeno osiguranje). Preći ćete na pojedinačne korake kada odaberete način plaćanja.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Ryanair potvrda rezervacije. Kako to napraviti?

      Ukoliko niskotarifna zrakoplovna tvrtka, kao što je Ryanair, zahtijeva provjeru vaše rezervacije, primit ćete e-poruku od nas ili zrakoplovne tvrtke s odgovarajućim podacima i poveznicom na obrazac za provjeru.

      Ovo je standardna praksa i vaša avio karta još uvijek vrijedi. Međutim, ako ne potvrdite svoju rezervaciju, nećete moći upravljati njome. Osim toga, nećete se prijaviti online i to ćete platiti u zračnoj luci (cca. 55 eura po osobi po letu).

      Prije nego počnete potvrđivati svoju rezervaciju, pripremite sljedeće:

      • uređaj s ispravnom kamerom na kojem ćete biti verificirani,
      • platna kartica i osobni dokument,
      • broj avionske rezervacije (naći ćete ga u e-mailu ili elektronskoj avio karti),
      • ostale podatke koji su korišteni prilikom rezervacije avio karte.

      Obrazac za potvrdu može se sastojati od nekoliko koraka, stoga slijedite upute na web-mjestu zrakoplovne tvrtke. Navedite tražene podatke i izrazite potrebne privole. Zrakoplovna tvrtka također može zatražiti da skenirate ili fotografirate dokument korišten za rezervaciju, kao i da fotografirate svoje lice.

      Više ćete saznati u vodiču: Provjera rezervacije od strane zrakoplovne tvrtke.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Moj let je otkazan. Što je sljedeće?

      Ako zrakoplovni prijevoznik otkaže vaš let, umjesto toga imate pravo odabrati novi datum leta ili povrat novca za kartu. Odluku o obliku povrata novca (možete primiti npr. voucher, bodove za korištenje ili novac) donosi zrakoplovna tvrtka.

      Postupak ovisi o tome tko obrađuje vašu rezervaciju i tko vas kontaktira: eSky ili izravno zrakoplovna tvrtka (saznajte više o eSky rezervacijama koje obrađuju zrakoplovne tvrtke). Informacije o tome tko obrađuje vašu rezervaciju možete pronaći u e-poruci koju smo vam poslali uz vašu kartu za let. Ako sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije o Vašoj rezervaciji" - Vašu rezervaciju obrađuje eSky. Ako poruka koju primite glasi: "Informacije o trenutnom rasporedu mogu se pronaći na web-mjestu zračnog prijevoznika" - vašu rezervaciju obrađuje izravno zračni prijevoznik.

      Zapamtite: neke niskotarifne zrakoplovne tvrtke, za razliku od redovnih linija (kao što su Croatia Airlines ili Lufthansa), ne održavaju izravne kontakte s drugim partnerima, npr. tražilicama letova ili web stranicama za prodaju putničkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga neki ljudi koji rezerviraju niskotarifne aviokarte na eSkyju izravno poslužuju prijevoznici.

      • Kontaktira me eSky

        Ukoliko je informacija o otkazivanju leta poslana na vašu e-mail adresu od strane eSky-a, postupak povrata novca bit će sljedeći:

        • obavještavamo vas da je zrakoplovni prijevoznik otkazao vaš let,
        • kontaktiramo liniju kako bismo dobili informacije o dostupnim opcijama povrata,
        • nakon primitka informacija šaljemo Vam poruku s postojećim mogućnostima povrata; oblik povrata u potpunosti ovisi o liniji,
        • u slučaju promjene statusa ili produljenja vremena čekanja, šaljemo Vam e-mail s odgovarajućim informacijama,
        • ako se vaša rezervacija sastoji od više karata, dobit ćete informacije o dostupnim opcijama povrata novca u jednoj ili zasebnim porukama.

        Upravljajte svojom rezervacijom na Vašem računu.

      • Kontaktira me zrakoplovna tvrtka

        Ako je informaciju o otkazivanju leta na Vašu e-mail adresu poslao izravno zrakoplovni prijevoznik, postupak promjene rasporeda ili povrata sredstava proizlazi isključivo iz smjernica zrakoplovnog prijevoznika. U tom slučaju primit ćete sve informacije izravno s linije, uključujući informacije o sljedećim koracima, popis dostupnih opcija povrata novca, kao i obavijesti o statusu vašeg slučaja. Za povrat novca, molimo slijedite poslane informacije i kontaktirajte izravno zrakoplovnu tvrtku, npr. e-poštom ili telefonom.

      Zapamtite: povrat novca za neiskorištene karte uključuje trošak karte i pristojbe zračne luke. Ostale eSky usluge kupljene s kartom možda neće imati mogućnosti povrata novca.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Koliko je vremena potrebno za povrat novca za otkazani let?

      Čekate li povrat novca za neiskorištenu kartu? Ne brinite, ako je Zrakoplovna tvrtka pristala na takvo rješenje, sredstva ćete sigurno dobiti. Vrijeme čekanja ovisi isključivo o odluci zrakoplovne kompanije i može trajati od 3 dana do 3 mjeseca. U nastavku ćete pronaći informacije o tome tko će vas kontaktirati u vezi s povratom novca (saznajte više o eSky rezervacijama kojima upravlja zrakoplovna tvrtka).

      • Ako Vašu rezervaciju obrađuje eSky (to znate kada e-mail koji smo poslali uz kartu ima sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije u vezi s Vašom rezervacijom"), poslat ćemo Vam informacije o otkazivanju leta i započet ćemo što je prije moguće radnje za dobivanje povrata novca za vašu kartu od zrakoplovne tvrtke u vaše ime. Dobit ćemo informacije o mogućnostima povrata novca koje nudi zračni prijevoznik i nastaviti sa slučajem do njegovog završetka. O svemu ćemo vas obavještavati.
      • Ako vašu rezervaciju obrađuje izravno zračni prijevoznik (to znate kada e-poruka koju smo poslali s kartom sadrži sljedeći sadržaj: "Informacije o trenutnom redu vožnje mogu se pronaći na web stranici zračnog prijevoznika"), sve informacije o povratu novca i dostupnim oblicima povrata novca te datumima ćete dobiti od zrakoplovne kompanije na adresu e-pošte koju ste naveli tijekom rezervacije. Ako želite saznati trenutni status svoje prijave i kada ćete primiti sredstva, kontaktirajte liniju izravno putem e-pošte ili telefona

      Zapamtite: povrat novca ako odaberete vaučer ili bodove koji će se koristiti za kupnju zrakoplovnih karata puno je brži nego ako odaberete prijenos novca na svoj račun ili karticu. Dostupnost opcija povrata ovisi o zrakoplovnoj tvrtki čiju kartu imate.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Koji su dokumenti potrebni za putovanje?

      Popis dokumenata potrebnih tijekom putovanja pronaći ćete na Vašem računu. Nakon prijave idite na detalje rezervacije i označite modul "Potrebni dokumenti". Instalacijom aplikacije eSky ostvarit ćete najbrži pristup Vašem računu.

      U zemljama EU-a i nekim zemljama koje nisu članice sve što vam je potrebno za prelazak granice je osobna iskaznica. Želite li saznati kako to izgleda u pojedinim zemljama, pogledajte web stranicu koju smo pripremili.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Vaš eSky račun - zašto ga se isplati kreirati?

      Koristeći Vašj račun možete brzo i jednostavno upravljati svojim rezervacijama. Što to znači?

      Na vašem računu:

      • provjerit ćete broj rezervacije i status,
      • promijenit ćete datum putovanja,
      • naučit ćete kako se prijaviti online,
      • kupit ćete dodatnu prtljagu i prioritetni ukrcaj,
      • provjerit ćete potrebne dokumente i važeća sigurnosna pravila u zemlj odredišta putovanja,
      • provjerit ćete zahtjeve za vizu i kupite vizu ili ESTA,
      • rezervirat ćete smještaj uz popust, kupiti osiguranje i rent a car.

      Pročitajte članak kako biste saznali više o opcijama Vašeg računa.

      Vaš račun možete kreirati u nekoliko trenutaka, na našoj web stranici ili korištenjem eSky aplikacije. Ako još nemate aplikaciju, preuzmite je kako biste u svakom trenutku imali pristup svojim rezervacijama.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu kontaktirati eSky?

      To možete učiniti na tri načina:

      1. Ako trebate pomoć tijekom putovanja, nazovite dežurnu liniju.

        Broj telefona i radno vrijeme telefonske linije možete pronaći na vašoj karti.

      2. Ako ne putujete, a želite nas kontaktirati u vezi svoje rezervacije, prijavite se na Vaš račun. Zahvaljujući tome možete upravljati svojom rezervacijom i pronaći sve potrebne informacije.
        Ako još nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Zapamtite: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

        Instaliranjem mobilne aplikacije eSky dobit ćete trenutačni pristup svim funkcijama.

      3. Ako ne putujete, a želite nas kontaktirati u vezi nekog drugog pitanja, molimo koristite obrazac za kontakt.
      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Online prijava

    • Kada ću dobiti i gdje mogu pronaći svoje ukrcajne karte?

      Gdje ćete pronaći svoje kartice ili potvrdu ovisi o tome kontaktira li vas eSky ili izravno zračni prijevoznik (saznajte više o eSky rezervacijama kojima upravlja zračni prijevoznik). Odgovarajuće informacije pronaći ćete u e-poruci koju ste od nas primili uz svoju avionsku kartu.

      Kada sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije o Vašoj rezervaciji" - Vašu rezervaciju obrađuje eSky. Ako vašu rezervaciju obrađuje izravno zračni prijevoznik, poruka koju primite glasit će: "Informacije o trenutačnom rasporedu mogu se pronaći na web-mjestu zračnog prijevoznika."

      Zapamtite: niskotarifne zrakoplovne tvrtke, za razliku od redovnih linija (kao što su Croatia Airlines ili Lufthansa), ne održavaju izravne kontakte s drugim partnerima, npr. tražilicama letova ili web stranicama za prodaju turističkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga neki ljudi koji rezerviraju niskotarifne aviokarte na eSkyju izravno poslužuju prijevoznici.

      • Kontaktira me eSky ili zrakoplovna tvrtka, ali kupio sam prijavu na let na eSky

        Ukrcajne karte ili potvrdu šaljemo na vašu e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karte i činimo ih dostupnima na vašem eSky računu od 24 do 8 sati prije planiranog vremena leta. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Zapamtite: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun. Kako biste dobili trenutni pristup upravljanju svojim rezervacijama, instalirajte mobilnu aplikaciju eSky.

        Primjer 1

        Letite:

        • iz Zagreba u London - 1.06, 15:00,
        • iz Londona u Zagreb - 7.06, 19:00.

        Ukrcajne karte ili potvrde prijave na let dobit ćete:

        • za let iz Zagreba u London najranije 30.05, 15:00 (najkasnije - 1.06, 7:00sati),
        • za let iz Londona u Zagreb najranije 5.06, 19:00 (najkasnije - 7.06, 11:00sati).

        Primjer 2

        Letite:

        • iz Zagreba za Tenerife - 1.06, 9:00, s presjedanjem u Barceloni - 1.06, 13:00sati (Multiline let),
        • iz Tenerifea u Zagreb - 7. lipnja, 12:00 sati, s presjedanjem u Frankfurtu - 7. lipnja, 18:00 sati (MultiLine let).

        Ukrcajne karte ili potvrde prijave na let dobit ćete:

        • za let iz Zagreba u Barcelonu najranije 30.05, 9:00 sati (najkasnije - 1.06, 1:00 sati),
        • Za let iz Barcelone za Teneryfe najranije 30.05, 13:00 sati (najkasnije - 1.06, 5:00 sati),
        • za let iz Teneryfe u Frankfurt najranije 5.06, 12:00 stai (najkasnije - 7.06, 4:00 sati),
        • za let iz Frankfurta u Zagreb najranije 5.06, 18:00 sati (najkasnije - 7.06, 10:00 sati).

        Ako je vaš let udaljen manje od 8 sati, a još niste primili e-mail s ukrcajnim kartama ili potvrdom prijave, provjerite svoj eSky račun ili mapu SPAM i provjerite koja je adresa e-pošte navedena kada praveći rezervaciju. Moguće je da su vam kartice stigle u drugi sandučić koji imate.

        Zapamtite: U slučaju letova koji zahtijevaju unos dodatnih podataka u obrazac za prijavu, ukrcajne karte ili potvrde šalju se pod uvjetom da su potrebni podaci ispunjeni. Ako vaša rezervacija uključuje nekoliko putnika, svakako navedite podatke za svakog od njih.

      • Zrakoplovna tvrtka me kontaktira

        Ako se sami prijavite putem interneta na web-stranici zračnog prijevoznika, nakon prijave ćete preuzeti svoje ukrcajne karte, u skladu s informacijama koje je dostavio zračni prijevoznik.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Trebam li ispisati svoju ukrcajnu kartu?

      Kako biste bili sigurni da ćete se ukrcati na let, preuzmite i ispišite svaku ukrcajnu kartu ili potvrdu o prijavi poslanu putem eSky-a ili preuzetu s vašeg računa. Također ih možete preuzeti i spremiti na mobilni uređaj koji ćete imati sa sobom (pametni telefon ili tablet).

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Online prijava korak po korak

      Online priava vam omogućuje da pripremite karte za ukrcaj koje vas ovlašćuju da uđete u zrakoplov. U slučaju niskotarifnih zrakoplovnih prijevoznika (npr. Ryanair, Wizz Air, easyJet) to je obavezno, a nedostatak ukrcajnih karata (ispisanih ili spremljenih na mobilnom uređaju) rezultira naplatom naknade u zračnoj luci ili odbijanjem ukrcaja avion.

      Postupak prijave razlikuje se između zrakoplovnih prijevoznika i ovisi o tome kontaktira li vas eSky ili izravno zrakoplovni prijevoznik (saznajte više o eSky rezervacijama kojima upravlja zrakoplovni prijevoznik). Odgovarajuće informacije pronaći ćete u e-poruci koju ste od nas primili uz svoju avionsku kartu.

      Kada sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne informacije o Vašoj rezervaciji" - Vašu rezervaciju obrađuje eSky. Ako poruka koju ste primili glasi: "Informacije o trenutnom redu vožnje mogu se pronaći na web stranici zračnog prijevoznika" - vašu rezervaciju obrađuje izravno zračni prijevoznik

      Zapamtite: neke niskotarifne zrakoplovne tvrtke, za razliku od redovnih linija (kao što su Croatia Airlines ili Lufthansa), ne održavaju izravne kontakte s drugim partnerima, npr. tražilicama letova ili web stranicama za prodaju putničkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga neki ljudi koji rezerviraju niskotarifne aviokarte na eSkyju izravno poslužuju prijevoznici.

      • Kontaktira me eSky ili zrakoplovna tvrtka, ali kupio sam prijavu na let na eSky

        Mi ćemo izvršiti prijavu u vaše ime. Kako bismo to omogućili, trebat će nam vaši podaci i podaci osoba koje putuju s vama

        • Poveznica na obrazac s podacima nalazi se na vašoj avionskoj karti ili u kartici "Moje rezervacije" na vašem eSky računu. Ako nemate račun, napravite ga i uvezite rezervaciju. Da biste to učinili, unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

          Zapamtite: Imajte na umu: uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i vaš račun.

        • Kako biste dobili trenutni pristup upravljanju svojim rezervacijama, instalirajte mobilnu aplikaciju eSky. Veza na obrazac za prijavu također je uključena u e-poruku s vašom avionskom kartom.
        • Ispunite sve potrebne podatke što je prije moguće putem obrasca. Zahvaljujući tome, prijavit ćemo se na let i poslati propusnice za ukrcaj ili potvrdu o prijavi nakon što ga zrakoplovna tvrtka otvori.

          Zapamtite: možda neće biti moguće pripremiti prijavu ako se podaci dostave kasnije od 24 sata prije polaska

        • Ukoliko nam svoje podatke ne dostavite unaprijed, podsjetit ćemo vas 72 sata prije planiranog polaska. Zatim ćete primiti obavijest s poveznicom na obrazac za prijavu.
        • Ukrcajne karte ili potvrda o prijavi bit će vam dostupne od 24 do 8 sati prije planiranog vremena leta na vašem eSky računu, odakle ih trebate preuzeti.
        • Osim toga, poslat ćemo ukrcajne karte ili potvrdu o prijavi od 24 do 8 sati prije polaska na vašu e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karte. Ako je do vašeg leta ostalo manje od 8 sati, a još niste primili e-mail od nas, idite na svoj eSky račun i preuzmite ukrcajnu kartu ili potvrdu ili provjerite svoju SPAM mapu i provjerite koja je e-mail adresa bila navedeno prilikom rezervacije.
        • Ukrcajne karte ili potvrde o prijavi potrebno je ispisati ili spremiti na mobilni uređaj i predočiti u zračnoj luci zajedno s identifikacijskim dokumentom korištenim za prijavu.

        Zapamtite: Ako se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, ukrcajne karte ili potvrde bit će odvojeno dostupne na vašem eSky računu i poslane u zasebnim e-porukama: 24 do 8 sati prije početka svakog leta.

      • Zrakoplovna tvrtka me kontaktira

        Sve detaljne informacije o online prijavi dobit ćete od zrakoplovne tvrtke. Prijava se mora izvršiti na web stranici zrakoplovne kompanije, koristeći e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije na eSky.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Pogreška tijekom online prijave

      Došlo je do pogreške prilikom unosa podataka o putniku u obrazac za prijavu ili kada ste se sami prijavili online? Obavijestite nas što je prije moguće putem kontakt obrasca.

      Provjerit ćemo što se dogodilo i ponuditi alternativne mogućnosti prijave kako bismo osigurali da vaše putovanje bude mirno.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Gdje i kako trebam dati podatke o prijavi?

      Mjesto i način dostave podataka ovisi o tome kontaktira li vas izravno Zrakoplovna tvrtka ili eSky (saznajte više o rezervacijama putem eSky-a koje podržavaju zrakoplovne tvrtke). Odgovarajuće informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo poslali uz vašu zrakoplovnu kartu pod naslovom: "Vaša elektronska karta". Kada sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne podatke o Vašoj rezervaciji" - Vašu rezervaciju obrađuje eSky. Ako vašu rezervaciju obrađuje izravno zračni prijevoznik, poruka koju primite glasit će: "Informacije o trenutačnom rasporedu mogu se pronaći na web-mjestu zračnog prijevoznika".

      Zapamtite: neke niskotarifne zrakoplovne tvrtke, za razliku od redovnih linija (kao što su Croatia Airlines ili Lufthansa), ne održavaju izravne kontakte s drugim partnerima, npr. tražilicama letova ili web stranicama za prodaju putničkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga neki ljudi koji rezerviraju niskotarifne aviokarte na eSkyju izravno poslužuju prijevoznici.

      • Kontaktira me eSky ili Zrakoplovna tvrtk, ali sam kupio prijavu u eSkyju

        Poveznicu na obrazac za prijavu možete pronaći na dva mjesta:

        1. U kartici "Moje rezervacije" na vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

          Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

        2. Na vašoj avionskoj karti, ispod podataka o letu.

        Ukoliko od Vas ne dobijemo tražene podatke 7 dana prije polaska, poslat ćemo Vam e-mail podsjetnik s poveznicom na obrazac.

      • Zrakoplovna tvrtka me kontaktira

        Informacije o online prijavi primit ćete izravno od zrakoplovne tvrtke na svoju e-mail adresu. Sami se možete prijaviti na web-stranici zračnog prijevoznika uz tražene podatke.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Prtljag

    • Kako kupiti dodatnu prtljagu?

      U eSky-u predanu prtljagu moguće je kupiti prilikom rezervacije karte ili nakon rezervacije, ali najkasnije 48 sati prije polaska.

      Ako želite kupiti dodatnu prtljagu, idite na karticu "Moje rezervacije" na svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacijenapravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

      Isplati se koristiti mobilnu aplikaciju eSky koja će vam omogućiti trenutni pristup vašoj rezervaciji. Također možete kupiti dodatnu prtljagu putem kontakt obrasca.

      Primjer uvjeta:

      Ryanair (cijena po segmentu leta/ po osobi):

      • 10 kg, 1 komad prtljage 55 x 40 x 20 cm – od 13 EUR do 28 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljage 81 x 119 x 119 cm – od 25 EUR do 50 EUR*

      Wizz Air (cijena po segmentu leta/ po osobi):

      • 10 kg, 1 komad prtljage – od 9 EUR do 27 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljage – od 15 EUR do 50 EUR*
      • 32 kg, 1 komad prtljage– od 23 EUR do 72 EUR*

      Informacije o uvjetima kod ostalih zrakoplovnih prijevoznika možete pronaći ovdje.

      * Cijene određuju zrakoplovne tvrtke i mogu se razlikovati. Navedeni iznosi su indikativni.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Registrirana i ručna prtljaga - najvažnije informacije

      U našem članku možete provjeriti što možete ponijeti sa sobom na let i prijaviti registriranu prtljagu.

      Zračni prijevoznici obično razlikuju tri vrste prtljage - osobne stvari, ručnu prtljagu i registriranu prtljagu (prijavljenu u prtljažni prostor zrakoplova).

      • Osobni predmet je uvijek uključen u cijenu karte i možete ga ponijeti sa sobom u avion. To može biti ruksak, torbica ili manja torbica koja mora stati u pretinac ispod sjedala. Svaki zrakoplovni prijevoznik određuje dopuštene dimenzije i težinu osobnog predmeta. Iz sigurnosnih razloga, popis stvari koje se mogu unijeti u zrakoplov strogo je određen propisima.
      • Ručnu prtljagu možete unijeti u zrakoplov besplatno ili uz naknadu (ovisno o tarifi i avioprijevozniku) i staviti je u pretinac iznad sjedala za vrijeme trajanja putovanja. Iz sigurnosnih razloga, što se smije nositi u ručnoj prtljazi strogo je definirano propisima (npr. koliko tekućine smijete ponijeti sa sobom u ovoj vrsti prtljage). Svaki zrakoplovni prijevoznik strogo definira svoje dimenzije i težinu.
      • Rezervacija prtljaga je prtljaga čija je težina i dimenzije veća od ručne prtljage. Kod niskotarifnih prijevoznika (kao što su Ryanair, Wizz Air ili easyJet) uvijek se plaća, dok kod krstarenja može biti uključen u cijenu karte. Propisi također dopuštaju da u prijavljenu prtljagu ponesete predmete koji se ne mogu nositi u ručnoj prtljazi. Ova vrsta prtljage preporučuje se za duža putovanja. Kao iu drugim slučajevima, dimenzije i težina predane prtljage strogo su određene linijama. Predanu prtljagu treba uvijek prijaviti u zračnoj luci na šalteru odabranog zračnog prijevoznika, prije odlaska na sigurnosnu provjeru.

      Ako želite provjeriti koju prtljagu možete ponijeti sa sobom na putovanje ili kupiti predanu prtljagu, idite na karticu "Moje rezervacije" na svom eSky računu. Nemate račun? Napravite ga i uvezite svoju rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

      Isplati se koristiti mobilnu aplikaciju eSky zahvaljujući kojoj ćete odmah dobiti pristup svojim rezervacijama.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Prtljaga i prioritetni ukrcaj

      Kupnja usluge prioritetnog ukrcaja omogućuje putniku da dobije mjesto u prioritetnom redu čekanja i izbjegne duga čekanja.

      Neki niskotarifni zračni prijevoznici (npr. Ryanair i Wizz Air) također vam u sklopu gore navedene usluge dopuštaju da sa sobom ponesete dodatnu ručnu prtljagu. No, to nije pravilo, stoga svaki put prije kupnje prioriteta provjerite što ova usluga uključuje.

      Uslugu prioritetnog ukrcaja možete kupiti prilikom rezervacije karte ili je kupiti kasnije na svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to učinili, unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

      Za trenutni pristup svom računu isplati se koristiti mobilnu aplikaciju eSky.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Koja su ograničenja prtljage?

      Ograničenja prtljage postavljaju pojedini zračni prijevoznici. To znači da je najbolje svaki put prije kupnje zrakoplovne karte provjeriti koliko prtljage možemo ponijeti sa sobom.

      • Već imate kartu, spremate se na put i želite provjeriti koliko prtljage možete ponijeti sa sobom u avion? Upotrijebite karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu gdje ćete pronaći sve potrebne informacije o dopuštenoj prtljazi. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju.
        Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

        Koristite mobilnu aplikaciju eSky koja će vam omogućiti trenutni pristup vašem računu.

      • Jeste li spremni kupiti kartu? Informacije o maksimalnom broju komada, težini i dimenzijama prtljage možete pronaći u obrascu za rezervaciju. Štoviše, naći ćete ih u našem članku.
      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Koju prtljagu imam u svojoj rezervaciji?

      Detalje o kupljenoj prtljazi možete pronaći na svojoj e-karti, u odjeljku "Prtljaga". One se odnose na svakog putnika pojedinačno. Možete ih provjeriti i na Vašem eSky računu. Nakon prijave odaberite "Moje rezervacije" i idite na odjeljak "Putnici". Svakom putniku je dodijeljena njegova ili njezina dopuštena prtljaga.

      Zapamtite: Ako je prtljaga kupljena kasnije od karte, trenutne podatke pronaći ćete na Vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju". Radi praktičnosti instalirajte mobilnu aplikaciju eSky.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Moja rezerwacija

    • Kako platiti za rezervaciju?

      Način plaćanja birate u formularu za rezervaciju. Svoju rezervaciju možete platiti na mnoge popularne načine: debitnom ili kreditnom karticom, kao i brzim uplatama, ako su dostupne.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Gdje mogu pronaći eSky broj rezervacije?

      Deseteroznamenkasti eSky broj rezervacije pronaći ćete na svojoj karti koju smo vam poslali u e-mailu s predmetom: "Vaša elektronska karta". Ako je ne možete pronaći, provjerite Vaš račun ili mapu SPAM i provjerite imate li adresu e-pošte koju ste naveli prilikom rezervacije.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Želim otkazati svoju rezervaciju. Kako to učiniti?

      Ako želite saznati možete li otkazati kartu i dobiti povrat novca, upotrijebite obrazac za kontakt ili provjerite opciju povrata na Vašem računu.

      Kod većine niskotarifnih zrakoplovnih prijevoznika (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet) povrat novca za kupljenu kartu je nemoguć. Zrakoplovne tvrtke u svojim uvjetima rezervacije navode da su njihove karte nepovratne.

      U slučaju redovitih zračnih linija (npr. Croatia Airlines, Lufthansa, Air France) mogućnost povrata novca za kartu navedena je u tarifnim uvjetima.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako provjeriti trenutni status vaše rezervacije?

      Status svoje rezervacije možete provjeriti na jedan ili dva načina. Način koji odaberete ovisi o tome kontaktira li vas eSky ili izravno zračni prijevoznik (saznajte više o eSky rezervacijama koje podržava zračni prijevoznik). Odgovarajuće informacije pronaći ćete u e-poruci koju smo poslali uz vašu zrakoplovnu kartu.

      Kada sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne podatke o Vašoj rezervaciji" - Vašu rezervaciju obrađuje eSky. Ako vašu rezervaciju obrađuje izravno zračni prijevoznik, poruka koju primite glasit će: "Informacije o trenutačnom rasporedu mogu se pronaći na web stranici zračnog prijevoznika."

      Zapamtite: neke niskotarifne zrakoplovne tvrtke, za razliku od redovnih linija (kao što su Croatia Airlines ili Lufthansa), ne održavaju izravne kontakte s drugim partnerima, npr. tražilicama letova ili web stranicama za prodaju putničkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga neki ljudi koji rezerviraju niskotarifne aviokarte na eSkyju izravno poslužuju prijevoznici.

      • Kontaktira me eSky

        Trenutačni status rezervacija leta, hotela i paketa Let+Hotel možete pronaći u kartici "Moje rezervacije" na vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

        Za praktičnost instalirajte eSky mobilnu aplikaciju. To će vam omogućiti trenutni pristup vašem računu i rezervaciji.

        U slučaju bilo kakvih promjena u redu letenja ili otkazivanja, također ćemo poslati informacije na vašu e-mail adresu. Preporučujemo da provjerite vozni red svog leta na svom eSky računu 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata.

      • Zrakoplovna tvrtka me kontaktira

        Trenutačni status rezervacije možete provjeriti na web stranici zračnog prijevoznika tako da se prijavite pomoću podataka koje je dostavio zračni prijevoznik. U slučaju promjene rasporeda ili otkazivanja leta, takvu ćete informaciju dobiti izravno od zračnog prijevoznika na adresu e-pošte koju ste naveli tijekom rezervacije. Preporučamo da provjerite vozni red vašeg leta na web stranici zračnog prijevoznika 12 sati prije planiranog vremena polijetanja i pratite pristigle poruke na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karte.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako upravljati svojom rezervacijom?

      Način na koji možete upravljati svojom rezervacijom ovisi o tome upravlja li njome eSky ili izravno zračni prijevoznik, pronaći ćete odgovarajuće informacije u e-pošti s vašom zrakoplovnom kartom (saznajte više o eSky rezervacijama koje podržava zračni prijevoznik).

      Kada sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne podatke o Vašoj rezervaciji" - Vašu rezervaciju obrađuje eSky. Ako poruka koju ste primili glasi: "Informacije o trenutnom rasporedu mogu se pronaći na web stranici zračnog prijevoznika" - vašu rezervaciju obrađuje izravno zračni prijevoznik.

      Zapamtite: neke niskotarifne zrakoplovne tvrtke, za razliku od redovnih linija (kao što su Croatia Airlines ili Lufthansa), ne održavaju izravne kontakte s drugim partnerima, npr. tražilicama letova ili web stranicama za prodaju putničkih usluga kao što je eSky, u vezi s uslugama svojih korisnika. Stoga neki ljudi koji rezerviraju niskotarifne aviokarte na eSkyju izravno poslužuju prijevoznici.

      • Podržava me eSky

        Svojim rezervacijama možete upravljati koristeći svoj eSky račun. Za pristup svom računu u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta instalirajte mobilnu aplikaciju. Zahvaljujući ovome:

        • provjerit ćete broj i status rezervacije,
        • promijenit ćete datum putovanja,
        • naučit ćete kako se prijaviti online,
        • kupit ćete dodatnu prtljagu i prioritetni ukrcaj,
        • provjerit ćete potrebne dokumente i trenutna sigurnosna pravila u zemlji odredišta putovanja,
        • provjerit ćete uvjete za vizu i kupiti vizu ili ESTA,
        • rezervirat ćete smještaj uz popust, kupit ćete osiguranje i rent a car.

        Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

        Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

        Više o svom računu možete saznati u našem članku.

      • Zrakoplovna tvrtka me kontaktira

        Upravljanje rezervacijama, informacije o trenutnom rasporedu letova i pojedinosti o putovanju dostupni su na web stranici zračnog prijevoznika. Zračni prijevoznik će vam izravno poslati sve informacije o mogućim opcijama upravljanja rezervacijama i željenom načinu kontakta na e-mail adresu koju ste naveli prilikom kupnje zrakoplovnih karata.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako rezervirati (kupiti) točno određeno mjesto u zrakoplovu?

      Ako želite rezervirati određeno sjedalo u zrakoplovu, npr. pokraj prozora, s dodatnim prostorom za noge ili odmah do svojih suputnika, možete ga kupiti prilikom rezervacije karte na eSky-u (opcija dostupna samo za odabrane zračne prijevoznike) ili kontaktirajući nas putem kontakt obrasca. Ukoliko koristite obrazac, molimo da nam podatke pošaljete najkasnije 24 sata prije polaska.

      Rezervacijski sustavi zrakoplovnih prijevoznika dodjeljuju mjesta u zrakoplovu nasumično, tako da u slučaju leta sa suputnicima morate uzeti u obzir sjedenje (jedina iznimka je kada dijete putuje letom sa svojim starateljem). Kako biste izbjegli takve neugodnosti, vrijedi kupiti odabrana sjedala u zrakoplovu.

      Rezervacija podliježe naplati, a njezina cijena ovisi o zračnom prijevozniku i vrsti navedenog sjedala. Kao odgovor na vaš upit poslat ćemo vam informacije o raspoloživosti odabranih mjesta i cijeni.

      Cijena usluge kreće se od 5 do 25 EUR po osobi (za svaki segment leta). *

      Zapamtite: Broj slobodnih sjedala u zrakoplovu dinamički se mijenja i odabrana sjedala mogu biti nedostupna.

      * Cijene određuju zrakoplovne tvrtke i mogu varirati, a navedeni iznosi su indikativni.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako kupiti prioritetni ukrcaj?

      Prioritetni ukrcaj možete kupiti prilikom rezervacije karte ili je kupiti kasnije - do 48 sati prije polaska.

      Da biste to učinili, odaberite odgovarajuću opciju u kartici "Moje rezervacije" na vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Upamtite: Uvoz rezervacija na Vaš račun funkcionira isto za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

      Dodatno, možete instalirati mobilnu aplikaciju eSky za još lakši pristup rezervacijama. Zapamtite: Usluga prioritetnog ukrcaja ograničena je i možda neće biti dostupna.

      Primjeri uvjeta kupnje i korištenja usluge:

      • Ryanair (cijena po segmentu leta/osobi):
        pri ukrcaju u zrakoplov u prioritetnom redu čekanja možete uzeti osobnu torbu maksimalnih dimenzija 40 × 20 × 25 cm i ručnu prtljagu maksimalnih dimenzija 55 × 40 × 20 cm i težine do 10 kg – od 6 EUR do EUR 36*
      • Wizz Air (cijena po segmentu leta/osobi):
        ukrcaj u zrakoplov u prioritetnom redu, jedna ručna prtljaga maksimalnih dimenzija 40 × 30 × 20 cm i težine do 10 kg, druga ručna prtljaga maksimalnih dimenzija 50 × 40 × 23 cm i težine do 10 kg – od 5 do 60 eura*

      * Cijene određuju zrakoplovne tvrtke i mogu se razlikovati. Navedeni iznosi su indikativni.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Gdje provjeriti Informacije o promjeni vremena leta od strane zračnog prijevoznika?
      • Ako vašu rezervaciju obrađuje eSky, provjerite vozni red na Vašem eSky računu 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite pristigle poruke na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije avionskih karata. U slučaju promjene vremena leta, poslat ćemo Vam poruku s naslovom: "VAŽNO! Promjena rasporeda leta, Avionska karta [vaš broj rezervacije]". Novu kartu s promijenjenim vremenima letova i svim potrebnim informacijama također ćemo poslati e-mailom na adresu koju ste naveli prilikom rezervacije.
        Informacije o promjeni vremena leta na vašem računu možete pronaći u kartici "Moje rezervacije". Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite " Dodaj rezervaciju".

        Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

        Radi praktičnosti instalirajte mobilnu aplikaciju eSky.

      • Ako vašu rezervaciju obrađuje zrakoplovna tvrtka Sve informacije o promjenama u redu letenja primit ćete izravno od zrakoplovne tvrtke na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karte. Aktualni red letenja također možete pronaći na web stranici zrakoplovne kompanije. Preporučamo da provjerite vozni red vašeg leta na web stranici zračnog prijevoznika 12 sati prije planiranog vremena polijetanja i pratite pristigle poruke na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karte.
      • Ako ne znate tko obrađuje vašu rezervaciju: provjerite to u e-poruci koju smo vam poslali uz vašu avionsku kartu. Kada sadrži sljedeći sadržaj: "Ovdje možete provjeriti trenutne podatke o Vašoj rezervaciji" - Vašu rezervaciju obrađuje eSky. Ako poruka koju ste primili glasi: "Informacije o trenutnom rasporedu mogu se pronaći na web stranici zračnog prijevoznika" - vašu rezervaciju obrađuje izravno zračni prijevoznik.

      Više informacija o rezervacijama koje obrađuju zrakoplovne tvrtke možete pronaći u našem članku.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Ne mogu pronaći svoju potvrdu rezervacije. Kako provjeriti status?

      Ako su vam potrebne informacije o statusu vaše rezervacije, ali ne možete pronaći njezinu potvrdu, koristite karticu "Moje rezervacije" na vašem računu. Tamo ćete pronaći sve informacije vezane za vaše putovanje. Ako nemate račun, napravite ga i uvoz rezervacije.Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

      Radi praktičnosti instalirajte mobilnu aplikaciju eSky.

      Također šaljemo potvrdu putem e-maila koji ćete dobiti nakon rezervacije karte. Ako ne možete pronaći ovu poruku u svojoj pristigloj pošti, provjerite mapu SPAM i uvjerite se da je adresa e-pošte koju ste unijeli prilikom rezervacije ispravna. Također možete ponovno poslati svoju e-poštu sa svojom kartom koristeći kontakt obrazac na našoj web stranici.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Promjene na vašoj rezervaciji

    • Kako mogu promijeniti ili ispraviti e-mail adresu navedenu tijekom rezervacije?

      Ukoliko ste sigurni da ste prilikom rezervacije unijeli pogrešnu e-mail adresu, npr. pogrešku pri upisu, molimo da nas kontaktirate telefonom radi izmjene. Broj telefona i radno vrijeme telefonske linije možete pronaći na vašoj karti.

      Telefonska linija je otvorena
      Od ponedjeljka do petka od 6:00 do 22:00 sata
      Vikendom i praznicima: 09:00-17:00 sati

      Pogrešku možete prijaviti i putem kontakt obrasca.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako ispraviti ili promijeniti podatke o putniku?

      Ako želite promijeniti ili ispraviti podatke o svom putniku, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca.

      Puno ovisi o tome želite li promijeniti podatke ili ih samo malo ispraviti:

      Promjena podataka na avio karti, npr. prijenos karte na drugu osobu - većina zračnih prijevoznika ne dopušta promjenu podataka na karti.

      Ispravak netočnih podataka, npr. grešaka u upisu imena i prezimena, u pravilu je moguć, ali njegov opseg i cijena ovise o pojedinom zrakoplovnom prijevozniku.

      Sve netočne informacije koje se pojavljuju na karti, kao što su:

      • tipfeler u imenu ili prezimenu,
      • netočan datum rođenja,
      • netočna titula putnika (g./gđa),
      • netočna vrsta putnika (odrasla osoba/dijete),

      treba odmah prijaviti. Provjerit ćemo mogućnost ispravljanja navedenih grešaka, dati informacije o mogućim troškovima i kontaktirati linije po tom pitanju.

      Zapamtite: Nedostatak hrvatskih slova na karti nije greška, avioprijevoznici ih ne koriste namjerno. Na isti način zamjenjuju se slova s ​​naglascima ili drugim posebnim znakovima (npr. č, ​​ž, š, ć, đ), kao i uklanjaju se razmaci i interpunkcijski znakovi u višečlanim prezimenima.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako promijeniti datum leta?

      Mogućnost promjene datuma leta ovisi o zrakoplovnoj tvrtki i obično uključuje dodatne naknade.

      • Vašu rezervaciju obrađuje izravno zračni prijevoznik

        Kako biste saznali možete li promijeniti datum leta, obratite se izravno zrakoplovnoj tvrtki. Linija će vas također obavijestiti o cijeni takve promjene.

        Saznajte više o eSky rezervacijama koje obrađuju zračni prijevoznici u našem članku.

      • Vašu rezervaciju obrađuje eSky

        Za vas ćemo saznati je li promjena moguća i koliko će koštati. Kako nas možete obavijestiti o želji za promjenom datuma?

        1. Korištenje vašeg računa. Samo idite na detalje rezervacije i odaberite opciju "Pitaj o promjeni ili povratu novca za kartu". Ako još nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

          Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

          Dodatno, možete instalirati eSky mobilnu aplikaciju za brz i praktičan pristup vašem računu.

        2. Korištenjem kontakt obrasca.
        3. Ako želite, možete i nazvati. Broj telefona i radno vrijeme telefonske linije možete pronaći na vašoj karti.

        Poslije ćemo kontaktirati liniju i javiti vam se s informacijama o tome je li promjena moguća, koja će biti cijena i što još treba učiniti da bi se promjena izvršila.

      Neki niskotarifni avioprijevoznici dopuštaju promjenu, ali je morate platiti (ovisno oavioprijevozniku može iznositi i do 185 eura), dok neke linijei to dopuštaju samo u sklopu skupljih tarifa. Naknada za promjenu naplaćuje se po osobi i po letu uključenom u rezervaciju. Ako su cijene novih karata veće, morate platiti razliku u cijeni. Ako je manji, tada linije ne vraćaju ovu razliku.

      U nekim slučajevima naplaćujemo naknadu za uslugu od 20 EUR (po putniku) uključujemo je u konačni trošak promjene. O tome ćemo vas obavijestiti prije donošenja konačne odluke.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Račun

    • Slanje računa

      Kako biste primili račun za svoju rezervaciju u eSkyu, odaberite opciju "Želim primiti PDV račun" prilikom rezervacije zrakoplovne karte ili smještaja. To je jedini način da zatražite račun za usluge kupljene kod nas.

      Račun ćemo Vam poslati na navedenu e-mail adresu. Ukoliko još uvijek čekate račun, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako provjeriti status plaćanja?

      Ne znate jeste li uspjeli uplatiti rezervaciju ili čekate da se ona finalizira? To možete jednostavno i brzo provjeriti u kartici "Moje rezervacije" na vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Za to unesite broj rezervacije u naznačeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Zapamtite: Uvoz rezervacije na vaš račun funkcionira samo za rezervacije napravljene na istu adresu e-pošte kao i Vaš račun.

      Dobit ćete jednostavan i brz pristup vašem računu zahvaljujući mobilnoj aplikaciji eSky. Ako želite, možete se raspitati o statusu vaše rezervacije putem kontakt obrasca ili nazvati našu dežurnu liniju. Broj telefona i radno vrijeme telefonske linije možete pronaći na vašoj karti.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako ispraviti podatke na fakturi?

      Promjena podataka kupca (ne putnika!) moguća je do 30 dana nakon kupnje karte ili rezervacije smještaja, ali ne u svim slučajevima. Omogućujemo vam promjenu podataka:

      • s fizičke osobe na drugu fizičku osobu,
      • s fizičke osobe na tvrtku.

      Nije moguća promjena podataka iz tvrtke u drugu tvrtku ili iz tvrtke u fizičku osobu.

      Ukoliko želite promijeniti podatke o kupcu avionske karte na računu, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Hoću li dobiti račun za osiguranje?

      Potvrda o osiguranju je financijski dokument istovjetan računu. Iz tog razloga ne izdajemo račun za osiguranje. Potvrdu ćete pronaći zajedno s vašom avionskom kartom u e-poruci pod naslovom "Vaša elektronska karta". Ako je ne možete pronaći, provjerite svoj račun ili mapu SPAM i provjerite imate li adresu e-pošte koju ste naveli prilikom rezervacije.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Ostalo

    • Iznos povrata manji je od ukupnog iznosa moje rezervacije. Zašto?

      Iznos povrata novca ovisi o tome koje su usluge kupljene uz kartu i kakvu je odluku zrakoplovni prijevoznik donio u vezi s iznosom povrata novca. Ovaj iznos ne uključuje, između ostalog: naknada za usluge i dodatne usluge kupljene u eSky.

      U nekim slučajevima zračni prijevoznik vraća novac za otkazane rezervacije u više dijelova, npr. u odnosu na određene putnike, ako se rezervacija sastoji od karata za veći broj osoba ili ako uključuje dodatne usluge zračnog prijevoznika, npr. dodatnu prtljagu, rezervaciju sjedala itd.
      Saznajte više o tome što uključuje vaš iznos povrata.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kada i kako ću dobiti novac za otkazani paket let+hotel?

      Sukladno Zakonu o turističkim priredbama i pripadajućim turističkim uslugama, rok za povrat novca je do 14 dana. Novac će biti vraćen istom metodom plaćanja. Nakon što zatražite povrat, poslat ćemo vam e-poruku sa svim detaljima.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Što je eSky Wallet i koje su njegove prednosti?

      eSky Wallet je elektronički novčanik zahvaljujući kojem možete primiti novac u sklopu promotivnih kampanja za korištenje u eSky-u ili brzi povrat novca za neiskorištenu rezervaciju zrakoplova.

      Možete ga iskoristiti tek nakon primitka naše poruke s opcijom odabira ovog oblika povrata ili sudjelovanjem u promotivnim kampanjama.
      Saznajte više o eSky novčaniku.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Obrazac za kontakt - usluga rezervacije

    Zatražite našu pomoć čim je prije moguće! Odaberite relevantnu temu i navedite potrebne informacije.

    Radno vrijeme

    Ponedjeljak - Petak: 09:00 - 17:00

    Trudimo se odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

    Kako Vam možemo pomoći?

    Nešto je hitno? Pozovite nas