Jelovnik

Tražite pomoć?

Upravljajte svojom rezervacijom i provjerite odgovore na najčešća pitanja

Provjerite status i upravljajte rezervacijom

Ponovno pošaljite potvrdu rezervacije na email
Upravljajte svojom rezervacijom

Pomoću Vašeg računa možete jednostavno:
  • provjeriti svoj broj i status rezervacije,
  • zatražitipromjenu datuma Vašeg putovanja,
  • saznati kako se prijaviti online,
  • kupiti prtljagu i prioritetno ukrcavanje,
  • provjeriti potrebne dokumente i trenutna sigurnosna pravila u zemlji odredišta,
  • provjeriti uvjete za vizu i kupiti vizu ili ESTA,
  • rezervirati smještaj s popustom, kupiti osiguranje i unajmite automobil.

  • Prijavite se ili se registrirajte s e-poštom koja je korištena za rezervaciju.

    Idite na Vaš račun
    Provjerite status rezervacije bez prijave - ovdje

    Najčešća postavljana pitanja o rezervaciji

    Trenutačne informacije

    • Važne informacije o Vašem putovanju u vezi s pandemijom COVID-19

      Važne informacije o Vašem putovanju (COVID-19). Pogledajte ovdje.

      Ako je Vaše putovanje u sljedećih nekoliko dana, a Vaš raspored leta se promijeni, obavijestit ćemo Vas o tome telefonom ili e-mailom i odmah uvjesti raspoloživa rješenja.

      Ako je Vaše putovanje najkasnije za dva tjedna, pričekajte prije nego što nas kontaktirate. Zbog konstantno promjenjivih situacija, aviokompanije i drugi partneri svakodnevno verifikuju pravila u vezi letova. Pričekajte nekoliko dana da biste bili sigurni da imamo najnovije informacije za vas.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Iznos povrata manji je od ukupnog iznosa moje rezervacije. Zašto?

      Iznos odobrenog povrata ovisi o odluci zrakoplovne tvrtke i uključuje usluge uključene u njenoj politici povratka. Ovaj iznos ne uključuje naknadu za usluge i dodatne usluge kupljene na eSky-u, a koje su izvedene iako let nije uspio.

      U nekim slučajevima zrakoplovne tvrtke vraćaju sredstva za otkazane rezervacije u više dijelova, npr. za određene putnike, ako se rezervacija sastojala od karata za veći broj ljudi ili uključuje dodatne zrakoplovne usluge, npr. dodatnu prtljagu, rezervacije sjedala itd.

      Što je uključeno u iznos povrata? Saznajte više >>

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Brexit: putovanje u Veliku Britaniju nakon 1. siječnja 2021

      Zbog završetka procesa izlaska Velike Britanije iz Europske unije (Brexit), nova pravila za prelazak britanske granice primjenjuju se od 1. siječnja 2021. godine.

      Građani zemalja EU-a, Europskog gospodarskog prostora (Island, Lihtenštajn, Norveška) i Švicarske podliježu uvjetima vize. Međutim, u nekim slučajevima viza nije potrebna - sve ovisi o svrsi putovanja

      • Putovanje u turističke svrhe ili u svrhu posjeta
        Ako u Veliku Britaniju idete na kratko (do 6 mjeseci), npr. U posjet Londonu ili u posjet obitelji ili prijateljima, trebate ponijeti samo putovnicu (ili osobnu iskaznicu - samo do 30. rujna 2021.). U ovom slučaju viza nije potrebna.
      • Poslovno putovanje
        Ukoliko u Veliku Britaniju idete u poslovne svrhe na kratko, npr. Na poslovna putovanja, sastanke, konferencije itd., Trebate ponijeti samo putovnicu (ili osobnu iskaznicu - samo do 30. rujna 2021.). U većini slučajeva poslovnog putovanja viza nije potrebna dok ukupno trajanje boravka na teritoriju Ujedinjenog Kraljevstva ne pređe 6 mjeseci.
      • Putovanje zbog posla ili studija
        Ako idete u Veliku Britaniju raditi (i za svog poslodavca i kao dio vlastitog posla), odraditi praksu ili studirati, uz putovnicu trebat će vam i viza. Molimo vas da prije polaska pročitate uvjete vize na web mjestima britanske vlade.

      Da biste saznali koje formalnosti morate obaviti prije putovanja i koje dokumente morate ponijeti prilikom prelaska britanske granice, upotrijebite poseban obrazac na web mjestima britanske vlade.

      Britanski državljani zemalja EU-a koji su prije 1. siječnja 2021.godine su se doselili ili prethodno riješili status doseljenika mogu prijeći britansku granicu na temelju osobne iskaznice do 31. prosinca 2025. Nakon tog datuma, da bi ušao na teritorij Velike Britanije, stanovnik će morati predočiti putovnicu.

      Pažnja! Zbog epidemije u svijetu, u svakom od gore navedenih slučajeva, britanske vlasti zahtijevaju dodatne dokumente od osoba koje stižu u Veliku Britaniju. Provjerite potrebne dokumente - ovdje.

      Više informacija o putovanju u Veliku Britaniju nakon Brexita pogledajte ovdje.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Moja rezervacija

    • Kako mogu provjeriti i upravljati svojim rezervacijama?

      Detalje o letovima i hotelskim rezervacijama možete pronaći na Vašem eSky računu. Također, možete upravljati svojim rezervacijama i unijeti podatke koji su neophodni za online check-in. Dodatno, zahvaljujući svom eSky računu možete kupiti dodatne usluge kao što su:

      • dodatna prtljaga
      • prioritetno ukrcavanje
      • putno osiguranje
      • rezervacija smještaja – sa potencijalnim popustom i do 30%.

      Vaš račun Vam omogućava provjeru informacija o vizama i, u pojedinim slučajevima, opciju kupovine vize. Također, možete provjeriti i pravila vezana za putovanje u zemlju koju želite posjetiti. Postoje i odlične opcije za korisnike koji traže jeftine letove – na Vašem računu možete pronaći i opciju upravljanja obavještenjima o cijenama.

      Da li želite više informacija o Vašem eSky računu? Pročitajte ovaj članak.

      Za prijavu ili otvaranje eSky računa - kliknite ovdje.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Nema potvrde rezervacije. Kako provjeriti njezin status?

      Potvrda rezervacije šalje se e-mailom nakon rezervacije i uplate karte. Trenutačni status rezervacije može se provjeriti na računu u eSky Korisničkoj Zoni na kartici "Moje rezervacije" ili na ovoj poveznici (navodeći broj rezervacije i e-mail adresu, koju ste koristili tijekom popunjevanja rezervacije).

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Nema ukrcajnih karata

      Karte za ukrcaj šaljemo na e-mail adresu navedenu tijekom rezervacije od 48 do 8 sati prije leta. Ako se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, karte će se slati u zasebnim e-mailovima od 48 do 8 sati prije početka svakog leta.

      Ako imate manje od 8 sati do vašeg leta, a još nemate e-mail sa kartama za ukrcaj, provjerite folder SPAM i provjerite koji ste e-mail naveli prilikom rezervacije. Moguće je da su kartice došle na drugu e-mail adresu kojom se služite.

      Pažnja! Za letove koji zahtijevaju dodatne informacije na obrascu za prijavu šalju se karte za ukrcaj pod uvjetom da su ispunjeni svi potrebni podaci. Ako rezervacija uključuje nekoliko putnika, provjerite jesu li u rezervaciji navedeni njihovi podaci.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako kupiti registriranu prtljagu

      Registrirana prtljaga može se kupiti tijekom rezervacije karte ili kupiti nakon što je rezervacije napravljena, ali najkasnije 48 sati prije polaska.

      Primjeri uvjeta:

      Ryanair (cijena po segmentu leta/ po osobi):

      • 10 kg, 1 komad prtljage 55 x 40 x 20 cm – od 99 HRK do 205 HRK*
      • 20 kg, 1 komad prtljage 81 x 119 x 119 cm – od 188 HRK do 375 HRK*

      Wizz Air (cijena po segmentu leta/ po osobi):

      • 10 kg, 1 komad prtljage – od 68 HRK do 202 HRK*
      • 20 kg, 1 komad prtljage – od 113 HRK do 375 HRK*
      • 32 kg, 1 komad prtljage– od 172HRK do 540 HRK*

      Ostali avioprijevoznici – [provijeri ovdje]

      * Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako kupiti prioritetni ukrcaj?

      Usluga prioriteta ukrcaja može se kupiti prilikom rezervacije karte ili kupiti nakon što je izvršena rezervacija, ali najkasnije 48 sati prije polaska.

      Pažnja! Usluga prioriteta ukrcaja je ograničena i možda neće biti dostupna.

      Primjeri uvjeta:

      Ryanair (cijena po segmentu leta/ po osobi):

      • Ukrcavanje u zrakoplov u redu prioriteta, osobna torba najvećih dimenzija 40 x 20 x 25 cm i ručna prtljaga maksimalnih dimenzija 55 x 40 x 20 cm i težine do 10 kg od 48 HRK do 133 HRK*

      Wizz Air (cijena po segmentu leta/ po osobi):

      • Ukrcavanje u zrakoplov u red prioriteta, jedna ručna prtljaga najvećih dimenzija 40 x 30 x 20 cm i težine ne veće od 10 kg, druga ručna prtljaga maksimalnih dimenzija 50 x 40 x 23 cm i težine ne veće od 10 kg - od 37 HRK 226 HRK *

      * Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu kupiti uslugu odabira sjedala u zrakoplovu?

      Rezervacijski sustavi avionskih kompanija raspoređuju mjesta u zrakoplovu nasumično. U slučaju letova s ostalim putnicima, prijevoznici rasuju ljude koji zajedno putuju (jedina iznimka od ovog pravila je slučaj kada zrakoplovom putuje dijete sa svojim skrbnikom). Da biste izbjegli takve neugodnosti, vrijedi kupiti uslugu odabira sjedala.

      Usluga se može kupiti prilikom rezervacije karte (opcija dostupna samo za odabrane linije) ili možete to učiniti prilikom kontaktiranja nas putem obrasca (link dolje).

      Rezervacija sjedala je usluga koja se plaća, a cijena joj ovisi o zrakoplovnoj tvrtki i vrsti mjesta. Kao odgovor na obavijest, naši savjetnici će vam poslati informacije o dostupnosti odabranih mjesta i troškovima.Cijena usluge varira između 32 HRK i 187 HRK po osobi (za svaki segment leta).*

      Pažnja! Broj slobodnih sjedala u zrakoplovu dinamički se mijenja, a odabrana mjesta mogu biti nedostupne.

      * Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Želim otkazati rezervaciju. Kako to učiniti?

      U većini jeftinih avioprijevoznika (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) nije moguće vratiti kupljenu kartu. Aviokompanije u uvjetima rezervacije navode da su karte nepovratne.

      U slučaju redovitih zrakoplovnih linija (npr. Croatia Airlines , Lufthansa, Air France) mogućnost povratka karte navedena je u tarifnim uvjetima.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Trebam pomoć asystenta u zračnoj luci. Što trebam učiniti?

      Potreba pomoći asistenta u zračnoj luci mora se prijaviti odmah nakon rezervacije karte. Vrijeme u kojem morate obavijestiti avioprijevoznika ili zračnu luku ovisi o politici prijevoznika ili zračne luke.

      Posebna pomoć asistenta je besplatna i dostupna je osobama s invaliditetom i osobama smanjene pokretljivosti.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Informacije o promjeni vremena leta od strane zrakoplovne tvrtke

      Ukoliko aviokompanija promijeni vrijeme leta, obavijestit ćemo vas. Podaci o promjeni bit će poslani e-mailom na adresu navedenu prilikom rezervacije.

      Naslov poruke od nas će biti naslovljen:
      VAŽNO! Promjena voznog reda, avionska karta [vaš broj rezervacije].

      NAPOMENA! Nova karta s promijenjenim vremenima leta bit će poslana e-poštom na adresu navedenu prilikom rezervacije.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Online prijava

    • Pogreška prilikom online prijave

      Ako je došlo do pogreške prilikom davanja podataka o putnicima u obrascu za prijavu ili prilikom online prijave, morate nas odmah obavijestiti.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Promjene u rezervaciji

    • Kako mogu promijeniti datum leta?

      Mogućnost promjene datuma putovanja nakon kupnje karte ovisi o zračnoj liniji. Neke niskotarifne aviokompanije omogućuju vam izmjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku iznosi i do 1364 HRK), dok neke redovne linije pružaju ovu uslugu samo u okviru odabranih tarifa.Naknada za promjenu datuma obračunava se za svakog putnika, za svaki putni dio (pojedinačni let). Uz to se može dodati razlika u cijenama između prvotno kupljene i nove karte. Aviokompanije ne vraćaju razliku ako je cijena nove karte niža od prvotno kupljene karte.

      U nekim slučajevima eSky naplaćuje agencijsku naknadu u iznosu od 100 HRK za promjenu karte, što je uključeno u konačni trošak promjene. Ova naknada naplaćuje se svakom putniku na kojeg utječu promjene.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako ispraviti ili promijeniti osobne podatke o putniku?

      U većini zrakoplovnih tvrtki nije dopuštena promjena podataka na karti. Moguće je ispraviti netočne podatke, međutim opseg i troškovi ispravaka ovise o politici odabranog avioprijevoznika.

      Svi netočni podaci na ulaznici, kao što su:

      • pogreška u upisu imena ili prezimena
      • netočan datum rođenja
      • pogrešan naziv putnika (Gospodin/ Gospođa )
      • neispravan tip putnika (odrasla osoba / dijete)

      moraju se odmah prijaviti. Naši savjetnici će provjeriti mogućnost ispravljanja navedenih pogrešaka, pružiti podatke o mogućim troškovima promjena i kontaktirati linije za ispravak podataka na karti.

      Pažnja! Nedostatak hrvatskih znakova na karti nije pogreška, aviokompanije ih ne upotrebljavaju namjerno. Na isti se način zamjenjuju slova s naglascima ili drugi posebni znakovi (npr. Č, é, ö), a razmaci i interpunkcijski znakovi u slučaju više imena uklanjaju se.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Faktura

    • Kako mogu promijeniti podatke kupca na fakturi?

      Moguće je promijeniti detalje kupca (a ne putnika!). Do 30 dana nakon kupnje karte eSky vam omogućuje promjenu podataka poput:

      • iz fizičke osobe na druge fizičke osobe
      • iz fizičke osobe na tvrtke

      Nije moguće promijeniti podatke iz tvrtke na druge tvrtke ili iz tvrtke na fizičku osobu.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Zašto se na fakturi navode dva iznosa u različitim valutama?

      Budući da kupnju obavlja poljska tvrtka, zakonski propisi zahtijevaju predočenje dva iznosa na fakturi. Jedan od njih je iznos u kojem je usluga kupljena, a drugi je konvertor valuta u PLN (poljski zlot).

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Obrazac za kontakt - usluga rezervacije

    Zbog izvanredne situacije povezane s Coronavirusom, kontaktirajte nas samo pomoću kontakt obrasca koji je dostupan u nastavku. Zahvaljujemo!

    Radno vrijeme

    Ponedjeljak - Petak: 08:00 - 18:00

    Trudimo se odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

    Kako Vam možemo pomoći?

    Nešto je hitno? Pozovite nas