Izbornik

Tražite pomoć?

Upravljajte svojom rezervacijom i provjerite odgovore na najčešća pitanja

Provjerite status i upravljajte rezervacijom

Ponovno pošaljite potvrdu rezervacije na email
Upravljajte svojom rezervacijom

Pomoću Vašeg računa možete jednostavno:
  • provjeriti svoj broj i status rezervacije,
  • zatražiti promjenu datuma Vašeg putovanja,
  • saznati kako se prijaviti online,
  • kupiti prtljagu i prioritetno ukrcavanje,
  • provjeriti potrebne dokumente i trenutna sigurnosna pravila u zemlji odredišta,
  • provjeriti uvjete za vizu i kupiti vizu ili ESTA,
  • rezervirati smještaj s popustom, kupiti osiguranje i unajmite automobil.

  • Prijavite se ili se registrirajte s e-poštom koja je korištena za rezervaciju.

    Idite na Vaš račun
    Provjerite status rezervacije bez prijave - ovdje

    Najčešća postavljana pitanja o rezervaciji

    Trenutačne informacije

    • Je li ima promjena u redu letenja s obzirom na trenutnu situaciju u Ukrajini?

      Trenutno većina letova leti po rasporedu. Ukoliko niste primili konkretne informacije od eSky-a ili avioprijevoznika u vezi s otkazivanjem ili promjenom rasporeda leta, Vaš let će biti realiziran po planu.

      Ukoliko želite otkazati ili promijeniti putovanje, avioprijevoznik će Vaš zahtjev razmotriti u skladu s pravilima i uvjetima odabrane tarife.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Moj let je otkazan. Što je sljedeće?

      Vaš let je otkazan od strane avioprijevoznika? Zauzvrat, imate pravo na novi datum leta ili povrat novca za kartu. U slučaju povrata novca možete dobiti, na primjer, vaučer, bodove za korištenje ili novac, a odluka o obliku povrata ostaje na zrakoplovnog prijevoznika. U eSky-u, baš kao i zrakoplovni prijevoznici, imamo postupke povrata kako bismo osigurali da dobijete najbolje rješenje.

      Procedura za otkazivanje leta od strane avioprijevoznika ovisi o tome hoće li vas kontaktirati eSky ili avioprijevoznik izravno za vašu rezervaciju (saznajte više o eSky rezervacijama upravljanim kroz zrakoplovnih prijevoznika). Informacije o tome tko vodi vašu rezervaciju pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz avionsku kartu.

      • Kontaktira me eSky

        Ukoliko je eSky poslao na vašu e-mail adresu informaciju o otkazivanju leta, postupak povrata bit će sljedeći:

        • Obavještavamo vas o otkazivanju vašeg leta od strane avioprijevoznika.
        • Kontaktiramo avioprijevoznika kako bismo saznali informacije o dostupnim opcijama povrata.
        •  Nakon što dobijemo informacije od zrakoplovnog prijevoznika šaljemo vam poruku s postojećim opcijama povrata: povrat novca na Vaš račun, vaučer ili bodovi. Vrsta oblika povrata u potpunosti ovisi o avioprijevozniku.
        • Sami birate najpovoljniju opciju povrata za vas.
        • U slučaju promjene statusa ili produljenja vremena čekanja, poslat ćemo vam e-mail poruku s odgovarajućim informacijama.
        • Ukoliko se vaša rezervacija sastoji od nekoliko aviokarata, informacije o dostupnim opcijama povrata poslat ćemo vam u jednoj ili dvije odvojene poruke.
      • Kontaktira me avioprijevoznik

        Ukoliko je informaciju o otkazivanju leta na Vašu e-mail adresu izravno poslao avioprijevoznik, postupak za promjenu datuma putovanja ili povrat sredstava slijedi isključivo iz smjernice zrakoplovnog prijevoznika. U tom slučaju dobit ćete sve informacije izravno od strane avioprijevoznika, uključujući informacije o sljedećim koracima, popis dostupnih opcija povrata, kao i obavijesti o statusu predmeta. Da biste dobili povrat, slijedite dostavljene informacije i kontaktirajte izravno avioprijevoznika, npr. e-poštom ili telefonom.

      Zapamtite! Povrat novca za neiskorištenu aviokartu pokriva trošak karte i zračne pristojbe. Ostali proizvodi ili usluge koje je napravio eSky, kupljeni uz aviokartu se možda neće vratiti.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Želim otkazati aviokartu ili promijeniti datum leta

      Vaši planovi su se promijenili i ne možete ikoristiti kupljene aviokarte? Nažalost, nije uvijek moguće dobrovoljno promjeniti datum ili otkazati let i povrat novaca.

      U slučaju da želite otkazati svoje putovanje ili promijeniti datum, kontaktirajte nas putem kartice "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu (ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju, a zatim preuzmite mobilnu aplikaciju eSky za neposredan i brzi pristup rezervacijama). O mogućnosti povrata avio karte ili mogućnosti promjeni podataka na karti odlučuje avioprijevoznik te kupljena tarifa. Većina avioprijevoznika ne dopušta vam da otkažete putovanje, vratite kartu i dobijete povrat sredstava. Ako želite promijeniti datum leta, većina avioprijevoznika to će vam omogućiti, ali uz dodatnu naknadu(u slučaju skupljih tarifa, takva promjena može biti besplatna). Osim toga, zrakoplovni prijevoznici obično ne vraćaju razliku ako je cijena karte nakon promjene niža od izvorne cijene.Više o otkazivanju putovanja i povratu aviokarte saznajte ovdje.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Koliko je vremena potrebno za povrat novca za otkazani let?

      Čekate povrat novca za neiskorištenu aviokartu? Ne brinite, sigurno ćete dobiti povrat sredstava ako je avioprijevoznik na to pristao. Nažalost, s vremena na vrijeme dolazi do situacija kada, zbog povećanog broja zahtjeva za povratom novca, avioprijevoznici mogu produljiti vrijeme čekanja na sredstva.

      Imajte na umu da vrijeme čekanja za povrat novca za let koji je otkazao zrakoplovni prijevoznik u potpunosti ovisi o odluci avioprijevoznika.

      U nastavku pogledajte tko će vas kontaktirati u vezi s povratom novca (saznajte više o eSky rezervacijama upravljanim kroz zrakoplovnih prijevoznika).

      U slučaju da vašom rezervacijom upravlja eSky (ovu informaciju ćete pronaći u e-poruci uz aviokartu koju smo vam poslali), poslat ćemo vam obavijest o otkazivanju leta i počet ćemo raditi što je prije moguće kako bismo dobili povrat novca od avioprijevoznika u vaše ime. Dobit ćemo informacije o mogućnostima povrata koje nudi avioprijevoznik i nastavit ćemo postupak do njegovog završetka. Obavještavat ćemo vas o dostupnim opcijama povrata i trenutačnom statusu vašeg zahtjeva. Neki zrakoplovni prijevoznici uz povrat novca na račun ili karticu nude povrat sredstava u obliku vaučera ili bodova koji se koriste za kupnju aviokarata. Povrat novca prilikom odabira bona ili bodova je mnogo brži nego ako se odlučite prebaciti novac na svoj račun ili karticu.

      U slučaju da Vašu rezervaciju vodi izravno avioprijevoznik(ovu informaciju ćete pronaći u e-poruci uz aviokartu koju smo vam poslali), sve informacije o povratu novca, dostupnim oblicima povrata i rokovima za razmatranje zahtjeva primit ćete od zrakoplovnog prijevoznika na e-mail naveden tijekom rezervacije. Avioprijevoznik će vas također obavijestiti o statusu vašeg zahtjeva i proslijedit će dodatne poruke vezane uz otkazanu rezervaciju, ako će ovakve postojati. Ako želite saznati trenutačni status vašeg zahtjeva i vrijeme čekanja na povrat, obratite se izravno na dežurnu liniju putem e-maila ili telefona kako biste dobili sve potrebne informacije. Imajte na umu da je povrat novca prilikom odabira vaučera ili bodova za kupnju aviokarata mnogo brži nego ako odlučite prebaciti novac na svoj račun ili karticu.

      Zapamtite! Dostupnost opcije povrata ovisi o avioprijevozniku čiju kartu imate.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Što i u kojem obliku možete dobiti u okviru povrata za otkazani let

      Pitate što podliježe povratu za neiskorištenu aviokartu kupljenu na eSky-u i kako ćete dobiti sredstva? U skladu s praksom koju su usvojili zrakoplovni prijevoznici, povrat novca za otkazani let pokriva troškove karte i dodatnih usluga kupljenih izravno kod zrakopllovnog prijevoznika.

      Oblik povrata u potpunosti ovisi o avioprijevoznika. Zrakoplovini prijevoznici obično nude povrat novca samo u obliku vaučera ili bodova koji se koriste za kupnju druge karte. Međutim neki avioprijevoznici omogućuju povrat novca.

      Zapamtite! Povratu podliježu samo otkazani letovi u vašoj rezervaciji. Avioprijevoznici ne nadoknađuju nikakve letove, koje su otišle redovno.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kada i kako ću dobiti novac za otkazani paket Let + Hotel?

      Pitate kako i koliko brzo ćete dobiti povrat novca za otkazani let + rezervaciju hotelskog paketa na eSky-u? Sukladno Zakonu o paket aranžmanima i povezanim putničkim uslugama, proces povrata novca traje do 14 dana.

      Sredstva će biti vraćena istim načinom kojim ste izvršili plaćanje. Nakon što obradimo vaš povrat, odmah ćemo vas obavijestiti e-poštom.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Što je eSky Wallet i koje su njegove prednosti?

      Poslali smo vam e-mail s opcijom odabira eSky Wallet ili ste dobili informaciju o ovom rješenju i pitate se što je to i kada ga možete koristiti? eSky Wallet je elektronički novčanik, zahvaljujući kojem ćete dobiti sredstva za korištenje u eSky-u u sklopu promotivnih kampanja ili brzi povrat novca za neiskorištenu rezervaciju leta te dobiti i dodatne pogodnosti.

      Možete ga koristiti tek nakon što dobijete poruku od nas sa opcijom odabira ovog oblika povrata ili zahvaljući sudjelovanju u promotivnim kampanjama.

      Više o eSky Wallet saznajte ovdje.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Pravila putovanja diljem svijeta. Gdje možete putovati?

      Želite li na putovanje, ali ne znate kamo letjeti i kako se pripremiti za putovanje u inozemstvo? U takvoj situaciji vrijedi koristiti provjerene izvore, jer se pravila putovanja po svijetu dinamički mijenjaju i ovise o vlastima pojedinih zemalja. Promjene mogu uključivati ​​vrstu dokumenata koji se trebaju pokazati u zračnoj luci, opća pravila ponašanja po dolasku ili privremenu obustavu dolaska.

      Kako biste pročitali provjerene ažurne informacije i mogli mirno planirati svoja putovanja, provjerite stranicu s prikupljenim pravilima i dokumentima koje traže zemlje svijeta - ovdje.

      Prije odlaska na put pročitajte službena priopćenja vlasti zemlje u koju idete.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Trebam li test na COVID-19 prije putovanja?

      Planirate li putovanje ili već imate kartu, ali tražite li najnovije informacije o tome trebate li se testirati na COVID-19 prije putovanja?

      • Ukoliko već imate kartu, na kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu pronaći ćete informacije o tome zahtijevaju li zemlja u koju idete ili zemlje presjedanja rezultate testa na COVID-19. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju.
      • Ako tek planirate putovanje, a niste kupili kartu na eSky-u, sve bitne informacije o pravilima prelaska granice, uključujući i eventualnu potrebu za provođenjem testova, možete pročitati na web stranici koju smo pripremili - ovdje.

       Neke zemlje diljem svijeta zahtijevaju prethodno testiranje na COVID-19 i negativan rezultat po dolasku.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu kontaktirati eSky?

      Trebate li nas kontaktirati u vezi svoje rezervacije? Provjerite informacije u nastavku o tome kako to učiniti da biste dobili našu podršku što je prije moguće.

      • Ukoliko želite nas kontaktirati u vezi svoje rezervacije prije putovanja, upotrijebite karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Zahvaljujući Vašem eSky računu:
        • provjeriti svoj broj i status rezervacije,
        • prijavite želju za promjenom datuma ili odustanjem od putovanja,
        • saznati kako se prijaviti online,
        • kupiti prtljagu i prioritetno ukrcavanje,
        • provjeriti potrebne dokumente i trenutna sigurnosna pravila u zemlji odredišta,
        • provjeriti uvjete za vizu i kupiti vizu ili ESTA,
        • rezervirati smještaj s popustom, kupiti osiguranje i unajmite automobil.

        Ukoliko niste registrirani korisnik, kreirajte račun i unesite svoje rezervacije. Također, možete koristiti eSky mobilnu aplikaciju, koja Vam omogućuje pristup rezervacijama u bilo koje vrijeme, gdje god se nalazili.

        Ukoliko želite nas kontaktirati prije nego što krenete na putovanje u vezi neke druge stvari, možete nam pisati putem kontakt obrasca- ovdje.

      • Ukoliko vam je potrebna pomoć tijekom putovanja, možete nazvati broj naveden na vašoj aviokarti. Dežurna linija je otvorena od ponedjeljka do petka: od 9:00 do 16:00 sati.
      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Iznos povrata manji je od ukupnog iznosa moje rezervacije. Zašto?

      Pitate se zašto je iznos povrata novca za otkazivanje leta manji od vaše eSky rezervacije? Sve ovisi o tome koje su usluge kupljene uz aviokartu i kakvu je odluku avioprijevoznik donio o iznosu povrata novca. Gore navedeni iznos povrata ne uključuje, između ostalog, naknada za servis usluge te dodatne usluge kupljene u eSky-u.

      U nekim slučajevima, zrakoplovnii prijevoznici će izvršiti povrat novca za otkazane rezervacije u nekoliko dijelova, npr. za određene putnike, ako se rezervacija sastojala od aviokarata za više osoba ili ako je zrakoplovna tvrtka uključila dodatne usluge kao što su dodatna prtljaga, rezervacije sjedala itd.

      Što je uključeno u iznos povrata? Saznajte više >>

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Online prijava za let

    • Gdje mogu pronaći poveznicu za online prijavu?

      Znate li da se prije putovanja avionom morate prijaviti i preuzeti svoje ukrcajne propusnice, ali tražite gdje možete to učiniti? Sve ovisi o tome hoće li vas izravno kontaktirati zrakoplovni prijevoznik ili eSky (saznajte više o eSky rezervacijama kod zrakoplovnih prijevoznika). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky ili avioprijevoznik, ali imam kuplenu uslugu online prijave u eSky-u

        Poveznicu na obrazac za prijavu pronaći ćete u kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, ovu poveznicu pronaći ćete u svojoj avio karti. Također možete koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. U slučaju da ne dobijemo od Vas tražene podatke do 7 dana prije polaska, poslat ćemo Vam e-mail podsjetnik s poveznicom na obrazac.

      • Kontaktira me avioprijevoznik

        Informacije o online prijavi primit ćete izravno od avioprijevoznika na svoju e-mail adresu. Možete se prijaviti na web stranici zrakoplovnog prijevoznika, navodeći potrebne podatke.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Online prijava korak po korak

      Često vam savjetujemo da se prijavite i preuzmete svoje ukrcajne karte ili potvrdu prijeve na let prije putovanja zrakoplovom. Zašto je online prijava važna i kako bi se trebala provoditi?

       Zašto je online prijava važna i kako je treba provesti?

      Online prijava vam omogućuje da pripremite propusnice za ukrcaj, koje vam daju pravo na ukrcaj u zrakoplov. Za popularne niskotarifne avioprijevoznike (npr. Ryanair, Wizz Air, easyJet) to je obavezno, a nedostatak ispisanih propusnica za ukrcaj rezultirat će naplatom u zračnoj luci ili odbijanjem ukrcaja.

      Postupak prijave razlikuje se kod svakog zrakoplovnog prijevoznika, ovisno o tome kontaktira li vas eSky ili avioprijevoznik ( saznajte više o eSky rezervacijama, kojima upravlja zrakoplovni prijevoznik). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky ili avioprijevoznik ali imam kupjlenu uslugu online prijave u eSky-u

        Online prijavu provest ćemo u vaše ime. Da bismo to učinili, u nekim slučajevima trebat će nam vaši podaci i podaci onih koji putuju s vama.

        • Poveznicu na obrazac za podatke pronaći ćete na kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Ako nemate račun, stvorite ga i uvezite rezerwacju. Dodatno, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmah pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Poveznica na obrazac za prijavu također je uključena u e-mail uz aviokartu.
        • Ispunite sve tražene podatke što prije putem obrasca. Zahvaljujući tome, lako ćemo vas prijaviti i poslati ukrcajne karte ili potvrdu o prijavi na let nakon što je otvori zrakoplovna tvrtka.
        • Pažnja! Možda neće biti moguće pripremiti vašu prijavu ako svoje podatke pošaljete kasnije od 48 sati prije polaska.
        • Ukrcajne karte ili potvrda o prijavi na let bit će vam dostupne od 48 do 8 sati prije planiranog vremena leta na Vašem eSky računu, gdje ih trebate preuzeti. Kako bi se ovaj postupak ispravno odvijao, moraju se ispuniti podaci o svakom putniku. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju.
        • Dodatno, poslat ćemo ukrcajne karte ili potvrdu prijave od48 do 8 sati prije polaska na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom rezervacije avionske karte. Ako je vaš let udaljen manje od 8 sati, a još niste primili e-poštu od nas, idite na Vaš eSky račun i preuzmite svoju karticu ili potvrdu ili provjerite svoju SPAM mapu i provjerite e-poštu koju ste naveli prilikom rezervacije.
        • Ukrcajne karte ili potvrda prijave na let moraju se ispisati i predočiti u zračnoj luci zajedno s osobnim dokumentom korištenim za prijavu. Zapamtite! Ako se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, ukrcajne karte ili potvrda prijave na let bit će odvojeno dostupne na vašem eSky računu i poslane u zasebnim e-porukama od 48 do 8 sati prije početka svakog leta.
      • Kontaktira me avioprijevoznik

        Sve detaljne informacije o online prijavi dobit ćete od zrakoplovne tvrtke. Prijava se mora obaviti na web stranici zračne tvrtke, koristeći adresu e-pošte koja je navedena tijekom rezervacije u eSky-u.

         

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kada ću dobiti i gdje mogu pronaći svoje ukrcajne propusnice?

      Pripremate se za putovanje i želite preuzeti svoje ukrcajne karte ili potvrdu o prijavi na let? Mjesto gdje ćete pronaći svoje ukrcajne karte ili potvrdu ovisi o tome kontaktira li vas eSky ili izravno zrakoplovna tvrtka ( saznajte više o eSky rezervacijama koje obavljaju zrakoplovne tvrtke). Relevantne informacije pronaći ćete u e-poruci koju ste od nas primili uz avopnsku kartu.

      • Kontaktira me eSky ili avioprijevoznik, ali imam kupjlenu uslugu online prijave u eSky-u

        Ukrcajne karte ili potvrdu prijave na let stavljamo na raspolaganje na vaš eSky račun od 48 do 8 sati prije planiranog vremena leta. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Također šaljemo ukrcajne karte ili potvrdu o prijavi na let od 48 do 8 sati prije polaska na vašu e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karte. Ako se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, ukrcajne karte ili potvrde prijave na let bit će odvojeno dostupne na vašem eSky računu i poslane u zasebnim e-porukama – od 48 do 8 sati prije početka svakog leta.

        Primjer 1

        Letite:

        • iz Zagreba u London - 1.06, 15:00,
        • iz Londona u Zagreb - 7.06, 19:00.

        Ukrcajne karte ili potvrde prijave na let dobit ćete:

        • za let iz Zagreba u London najranije 30.05, 15:00 (najkasnije - 1.06, 7:00sati),
        • za let iz Londona u Zagreb najranije 5.06, 19:00 (najkasnije - 7.06, 11:00sati).

        Primjer 2

        Letite:

        • iz Zagreba za Tenerife - 1.06, 9:00, s presjedanjem u Barceloni - 1.06, 13:00sati (Multiline let),
        • iz Tenerifea u Zagreb - 7. lipnja, 12:00 sati, s presjedanjem u Frankfurtu - 7. lipnja, 18:00 sati (MultiLine let).

        Ukrcajne karte ili potvrde prijave na let dobit ćete:

        • za let iz Zagreba u Barcelonu najranije 30.05, 9:00 sati (najkasnije - 1.06, 1:00 sati),
        • Za let iz Barcelone za Teneryfe najranije 30.05, 13:00 sati (najkasnije - 1.06, 5:00 sati),
        • za let iz Teneryfe u Frankfurt najranije 5.06, 12:00 stai (najkasnije - 7.06, 4:00 sati),
        • za let iz Frankfurta u Zagreb najranije 5.06, 18:00 sati (najkasnije - 7.06, 10:00 sati).

        Ukoliko je vaš let udaljen manje od 8 sati, a još niste primili svoje ukrcajne karte ili e-poruku s potvrdom prijave za let, provjerite Vaš eSky račun ili mapu SPAM te provjerite koju adresu e-pošte ste unijeli prilikom rezervacije. Moguće je da su ukrcajne karte stigle u drugi poštanski sandučić koji imate.

        Pažnja! U slučaju letova koji zahtijevaju unos dodatnih podataka u obrazac za prijavu, ukrcajne karte ili potvrde prijave na let šalju se pod uvjetom da su traženi podaci ispunjeni. Ako vaša rezervacija uključuje nekoliko putnika, obavezno navedite podatke za svakog putnika.

      • Kontaktira me avioprijevoznik

        Ukoliko se sami prijavite putem interneta na web stranici avioprijevoznika, nakon prijave ćete preuzeti svoje ukrcajne propusnice, prema informacijama koje pruža zrakoplovni prijevoznik.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Moram li ispisati svoju ukrcajnu propusnicu?

      Zašto vam često kažemo da ispišete preuzete ukrcajne karte ili potvrde prijave na let prije odlaska u zračnu luku? Neke popularne zrakoplovne tvrtke možda neće prihvatiti dokumente u obliku PDF datoteke prikazane na zaslonu pametnog telefona ili drugog mobilnog uređaja. Isprintana ukrcajna propusnica ili potvrda o prijavi na let omogućuje vam ulazak u zrakoplov.

      Kako biste bili sigurni da ćete se ukrcati u zrakoplov, preuzmite i ispišite svaku ukrcajnu kartu ili potvrdu o prijavi na let poslanu od strane eSky-a ili preuzetu s Vašeg računa..

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Pogreška tijekom online prijave

      Je li se dogodila pogreška prilikom davanja podataka o putnicima u obrascu za prijavu ili je došlo do pogreške prilikom online prijave? Javite nam se što prije putem kontakt obrasca - ovdje.

      Istražit ćemo što se dogodilo i predložit ćemo druge opcije prijave kako bi se vaše putovanje odvijalo u mirnoj atmosferi

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Prtljaga

    • Kako kupiti prtljagu?

      Pitate se kako dodati plaćenu prtljagu prilikom rezervacije aviokarata ili već imate aviokartu i želite kupiti dodatnu prtljagu? Predanu prtljagu možete kupiti na eSky-u prilikom rezervacije aviokarte ili kupiti nakon rezervacije, ali najkasnije 48 sati prije polaska. Ukoliko želite kupiti dodatnu prtljagu, idite na karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti i mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Primjer uvjeta:

      Ryanair (cijena po segmentu leta/ po osobi):

      • 10 kg, 1 komad prtljage 55 x 40 x 20 cm – od 13 EUR do 28 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljage 81 x 119 x 119 cm – od 25 EUR do 50 EUR*

      Wizz Air (cijena po segmentu leta/ po osobi):

      • 10 kg, 1 komad prtljage – od 9 EUR do 27 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljage – od 15 EUR do 50 EUR*
      • 32 kg, 1 komad prtljage– od 23 EUR do 72 EUR*

      Ovdje možete pronaći informacije o uvjetima drugih avioprijevoznika

      * Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Predana i ručna prtljaga – najvažniji podaci

      Tražite li najbolju opciju putovanja i informacije o tome kakvu prtljagu možete ponijeti u zrakoplov? Zrakoplovni prijevoznici obično razlikuju tri vrste prtljage – osobni predmet, ručnu (kabinsku) prtljagu i predanu prtljagu (registriranu, prijavljenu u prtljažni prostor zrakoplova).

      • Osobni predmet uvijek je uključen u cijenu aviokarte i može se ponijeti sa sobom u avion. To može biti ruksak, torbica ili mala torba koja mora stati u pretinac ispod sjedala. Ne zaboravite da svaki zrakoplovni prijevoznik postavlja prihvatljive dimenzije i težinu za osobni predmet. Dodatno, iz sigurnosnih razloga, popis predmeta koji se mogu uzeti na brod strogo je reguliran.
      • Ručna prtljaga se može besplatno ili uz naknadu (ovisno o cijeni i aviokompaniji) preuzeti u zrakoplov i pohraniti u pretinac iznad sjedala za vrijeme trajanja putovanja. Međutim, treba imati na umu da je iz sigurnosnih razloga ono što se može nositi u ručnoj prtljazi strogo definirano zakonom. Ovi propisi također definiraju, na primier, koliko tekućine možete ponijeti sa sobom u ovoj vrsti prtljage. Osim toga, treba imati na umu da svaki zrakoplovni prijevoznik strogo određuje dimenzije i težinu prtljage
      • Predana prtljaga je prtljaga čije su težina i dimenzije veće od ručne prtljage. U slučaju niskotarifnih avioprijevoznika (kao što su Ryanair, Wizz Air ili easyJet) uvijek se plaća, dok se u slučaju redovnih zrakoplovnih prijevoznika može uključiti u cijenu aviokarte. Propisi također dopuštaju uzimanje predmeta u predanoj prtljazi koji se ne mogu uzeti u ručnu prtljagu. Ova vrsta prtljage preporuča se za duža putovanja. Kao i kod ručne prtljage, dimenzije i težina predane prtljage strogo su definirane kod svakog zrakoplovnog prijevoznika. Predanu prtljagu uvijek treba prijaviti u zračnoj luci na šalteru odabrane aviokompanije, prije odlaska na sigurnosnu kontrolu

      Ukoliko želite provjeriti koju vrstu prtljage možete ponijeti sa sobom na putovanje ili želite kupiti predanu prtljagu, idite na karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmah pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Što možete ponijeti sa sobom u zrakoplov, a što u predanoj prtljazi provjerite ovdje!

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Prtljaga i prioritetni ukrcaj

      Želite li saznati koje su prednosti kupnje prioritetnog ukrcavanja? Prije svega, omogućuje putniku da zauzme mjesto u prioritetnom redu čekanja i izbjegne dugo čekanje na ukrcaj u zrakoplov.

      Neki popularni niskotarifni avioprijevoznici (npr. Ryanair i Wizz Air), u sklopu ove usluge, dodatno vam omogućuju da sa sobom ponesete dodatnu ručnu prtljagu. Međutim, to nije pravilo, stoga trebate svaki put prije kupnje provjeriti što je uključeno u ovu uslugu.

      Prioritetni ukrcaj možete kupiti prilikom rezervacije aviokarte ili kupiti kasnije na  Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Koja su ograničenja prtljage
      • Imate li već kupljenu aviokartu, spremate li se na put i želite provjeriti koliko prtljage možete ponijeti sa sobom u avion? Koristite karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu, gdje ćete pronaći sve potrebne informacije o svojoj prtljazi. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
      • Jeste li još prije kupnje aviokarte i pitate se koji let odabrati? Informacije o maksimalnom broju predmeta, težini i dimenzijama prtljage možete pronaći na obrascu za rezervaciju. Osim toga, informacije o prtljazi za pojedine avioprijevoznike mogu se pronaći na našim web stranicama.

      Imajte na umu da dopuštene količine prtljage svaki avioprijevoznik određuje samostalno, što znači prije kupnje aviokarte, da najbolje je svaki put provjeriti koliko možete ponijeti sa sobom na put

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Moja rezervacija

    • Kako mogu provjeriti trenutni status moje rezervacije?

      Želite li provjeriti trenutni status vaše rezervacije i njezine detaljei? Način na koji možete provjeriti status svoje rezervacije ovisi o tome hoće li vas kontaktirati eSky ili izravno zrakoplovni prijevoznik ( saznajte više o eSky rezervacijama kod zrakoplovnih prijevoznika). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky

        Trenutačni status vaših rezervacija leta, hotela i paketa Let + hotel možete pronaći na kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

        Želite li saznati više mogućnosti za Vaš eSky račun? Pročitaj članak
        Za prijavu ili kreiranje Vašeg eSky računa - kliknite ovdje.

        U slučaju bilo kakvih promjena u rasporedu ili otkazivanja leta, također ćemo Vam poslati e-mail. Preporučujemo da provjerite raspored svog leta na Vašem eSky računu do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.

      • Kontaktira me avioprijevoznik

        Trenutačni status svoje rezervacije možete provjeriti na web stranici avioprijevoznika prijavom s podacima koje je vama dostavio. U slučaju promjena rasporeda ili otkazivanja letova, dobit ćete informacije izravno od avioprijevoznika na e-mail adresu navedenu tijekom procesa rezervacije. Preporučamo da provjerite svoj raspored letova na web stranici zrakoplovnog prijevoznika 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu upravljati svojom rezervacijom?

      Želite li promijeniti svoju rezervaciju, kupiti dodatne usluge ili imati izravan pristup podacima rezervacije? Način na koji možete upravljati svojom rezervacijom ovisi o tome hoće li vas kontaktirati eSky ili izravno zrakoplovni prijevoznik (saznajte više o rezervacijama eSky kod zakoplovnih prijevoznika). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky

        Svi detalji o vašim rezervacijama letova i hotela te paketima Let + Hotel možete pronaći na Vašem eSky računu, putem njega možete upravljati njima i dati podatke za online prijavu (za odabrane zrakoplovne prijevoznike). Zahvaljujući Vašem eSky računu, lako možete:

        • provjeriti broj i status rezervacije,
        • prijaviti želju promjene datuma putovanja
        • saznati kako se prijaviti online
        • kupiti prtljagu i prioritetni ukrcaj u zrakoplov
        • provjeriti potrebne dokumente i aktualna sigurnosna pravila u zemlji odredišta putovanja,
        • provjeriti zahtjeve za vizu i kupite vizu ili ESTA,
        • možete rezervirati noćenje uz popust, kupiti osiguranje i iznajmite auto.

        Ukoliko nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Dodatno, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmahi pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

        Želite li saznati više opcija za Vaš eSky račun? Pročitajte članak.
        Za prijavu ili kreiranje Vašeg eSky računa - kliknite ovdje.

         

      • Kontaktira me avioprijevoznik

        Upravljanje rezervacijom, informacije o trenutnom redu letenja i detalji o putovanju dostupni su na web stranici avioprijevoznika. Zrakoplovni prijevoznik će vam dati sve informacije o mogućim opcijama upravljanja rezervacijom i željenom načinu kontakta na e-mail adresu navedenu prilikom kupnje aviokarata.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Nemam potvrde rezervacije. Kako provjeriti njezin status?

      Trebate informacije o statusu vaše rezervacije, ali ne možete nigdje pronaći potvrdu rezervacije? Koristite karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu gdje ćete pronaći sve relevantne informacije vezane uz vaše putovanje. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Dodatno, nakon izvršene rezervacije šaljemo potvrdu putem e-pošte. Ako ne možete pronaći našu poruku u svojoj pristigloj pošti, provjerite SPAM folder te provjerite je li e-mail adresa navedena prilikom rezervacije je ispravna. Također možete ponovno poslati e-mail za rezervaciju na svoju adresu koristeći Vaš eSky račun ili koristiti poseban obrazac - ovdje.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Zaboravio sam broj svoje rezervacije. Što trebam učiniti?

      Trebate li vaš eSky broj rezervacije ili broj rezervacije leta da biste nas kontaktirali ili kada već idete u zračnu luku? Sve detalje, uključujući navedene brojeve, možete pronaći u kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Ako nemate račun, također možete provjeriti e-mail koji smo poslali na adresu navedenu tijekom procesa rezervacije. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      U slučaju da izgubite ili ne primite poruku od nas, molimo vas da ponovno pošaljete e-mail s detaljima rezervacije koristeći poseban obrazac na našoj web stranici - ovdje.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Netočna e-mail adresa navedena tijekom procesa rezervacije. Što trebam učiniti?

      Ukoliko ste sigurni da ste prilikom rezervacije unijeli pogrešnu e-mail adresu, npr. da je došlo do pogreške pri tipkanju, idite na Vaš eSky račun, gdje možete upravljati rezervacijom i sami ispraviti svoje podatke. Ako još nemate račun, možete ga napraviti i na njega uvesti svoje rezervacije. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Ako trebate brzu promjenu ili želite uštedjeti vrijeme, sami uredite podatke koristeći Vaš eSky račun račun. Pogrešku u podacima možete prijaviti i putem kontakt obrasca slanjem podataka o rezervaciji (ime i prezime, datum, ruta leta), ali naši konzultanti mogu zatražiti i dodatne informacije za provjeru prijave - ovdje.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako kupiti prioritet ukrcaja

      Dugo čekanje na ukrcaj u zrakoplov može utjecati na udobnost putovanja i raspoloženje. Zato se isplati kupiti uslugu prioritetnog ukrcaja. To možete učiniti kako prilikom rezervacije aviokarte, tako i kupiti ovu opciju nakon rezervacije, ali najkasnije do 48 sati prije polaska.
      Ako želite kupiti ovu uslugu, odaberite odgovarajuću opciju u kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Također ga možete koristiti da sami upravljate svojom rezervacijom. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Pažnja! Prioritetni ukrcaj je ograničena usluga i možda neće biti dostupna.

      Primjeri uvjeta kupnje i korištenja usluge:

      Ryanair (cijena po segmentu leta/ po osobi):

      • Ukrcavanje u zrakoplov u redu prioriteta, osobna torba najvećih dimenzija 40 x 20 x 25 cm i ručna prtljaga maksimalnih dimenzija 55 x 40 x 20 cm i težine do 10 kg od 6 EUR do 18 EUR *

      Wizz Air (cijena po segmentu leta/ po osobi):

      • Ukrcavanje u zrakoplov u red prioriteta, jedna ručna prtljaga najvećih dimenzija 40 x 30 x 20 cm i težine ne veće od 10 kg, druga ručna prtljaga maksimalnih dimenzija 50 x 40 x 23 cm i težine ne veće od 10 kg - od 5 EUR do 30 EUR *

      * Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako kupiti uslugu odabira sjedala u zrakoplovu

      Planirate li putovanje i pitate se kako odabrati i rezervirati određeno sjedalo u zrakoplovu, npr. pored prozora, s dodatnim prostorom za noge ili blizu uz svoje suputnike? Sjedalo možete kupiti prilikom rezervacije aviokarte (opcija dostupna samo zkod odabranih avioprievoznika) u eSky-u ili kontaktiranjem putem kontakt obrasca - ovdje.

      Zapamtite da sustavi rezervacija zrakoplovnih prijevoznika dodijeljuju mjesta u avionu nasumično. U slučaju leta sa suputnicima, prijevoznici mogu odvojeno smjestiti osobe, koje putuju zajedno (jedina iznimka od ovog pravila je kada dijete putuje sa svojim skrbnikom u zrakoplovu). Kako biste izbjegli takve neugodnosti, vrijedi kupiti uslugu odabira sjedala u zrakoplovu.

      Rezervacija odabranog sjedala je usluga koja se plaća, a njezina cijena ovisi o zrakoplovnom prijevozniku i vrsti naznačenog sjedala.Kao odgovor na obavijest, naši savjetnici će vam poslati informacije o dostupnosti odabranih mjesta i troškovima.Cijena usluge varira između 4 EUR i 25 EUR po osobi (za svaki segment leta).*

      Pažnja! Broj slobodnih sjedala u zrakoplovu dinamički se mijenja, a odabrana mjesta mogu biti nedostupne.

      * Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu platiti rezervaciju?

      Razmišljate trebate li nužno kreditnu karticu za plaćanje vaše eSky rezervacije? Uvjeravamo vas da je to moguće učiniti svim popularnim načinima plaćanja (uključujući: kreditne kartice, brza plaćanja, također uz mogućnost plaćanja na rate ili odgodu, te tradicionalnim bankovnim prijenosom). Način plaćanja odabire se na ekranu za rezervaciju aviokarte. S obzirom na to da su cijene aviokarata zajamčene tek nakon ih plaćanja, preporučamo korištenje kartice ili brzog plaćanja.

      Prethodna rezervacija aviokarte putem tradicionalnog transfera može rezultirati potrebom doplate za aviokarte jer se njihove cijene dinamički mijenjaju ovisno o politici zrakoplovnog prijevoznika i promjenama u dostupnosti sjedala. Ako bude potrebno dodatno plaćanje na posnovnu cijenu aviokarte, kontaktirat ćemo vas, obavijestiti vas o iznosu i savietovat ćemo vas kako platiti razliku.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Želim otkazati svoju rezervaciju. Kako to učiniti?

      Nažalost, većina niskotarifnih avioprijevoznika (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet) ne može izvršiti povrat novca za kupljenu aviokartu. Zrakoplovni prijevoznici u uvjetima rezervacije navode da su aviokarte nepovratne.

      U slučaju redovnih zrakoplovnih prijevoznika (npr. Croatia Airlines, Lufthansa, Air France), mogućnost vraćanja aviokarte navedena je u uvjetima tarife.

      Ako želite zatražiti povrat, molimo koristite kontakt obrazac - ovdje ili provjerite dostupnost opcije povrata na Vašem eSky računu.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Informacije o promjeni vremena leta od strane avioprijevoznika

      Bojite li se promjena u rasporedu letova? Ne brinite, sve potrebne informacije dobit ćete na vrijeme. Način obavijesti ovisi o tome kontaktira li vas eSky ili zrakoplovnii prijevoznik izravno vezano za vašu rezervaciju ( saznajte više o eSky rezervacijama kojima upravlja zrakoplovni prijevoznik). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky

        Informacije o promjeni vremena leta možete pronaći na kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Vrijedi koristiti i mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Dodatno ćemo vas obavijestiti o promjenama u e-mailu koji poslat ćemo na adresu navedenu prilikom rezervacije. Naša će poruka biti naslovljena: "VAŽNO! Promjena rasporeda, aviokarta [vaš broj rezervacije]." Nova aviokarta s promijenjenim vremenom leta također će biti poslana e-poštom na adresu, koju ste naveli tijekom procesa rezervacije.

        Preporučujemo da provjerite raspored letova na Vašem eSky računu do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karata.

      • Kontaktira me avioprijevoznik

        Sve informacije o promjenama u rasporedu letova primit ćete izravno od zrakoplovnog prijevoznika na e-mail adresu navedenu tijekom procesa rezervacije. Trenutni red letenja možete pronaći i na web stranici avioprijevoznika. Preporučamo da provjerite svoj raspored letova na web stranici avioprijevoznika do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Promjene u rezervaciji

    • Kako mogu promijeniti datum leta?

      Već imate aviokartu kupljenu zahvaljući eSky, ali su vam se planovi promijenili? Možete pitati za mogućnost promjene datuma. Imajte na umu da promjena datuma leta bez dodatnih troškova često nije moguća, a svaku izmjenu rezervacije mora odobriti zrakoplovni prijevoznik.

      Ako želite promijeniti datum svog leta, provjerite kontaktira li vas eSky ili zrakoplovni prijevoznik izravno ( saznajte više o eSky rezervacijama koje uporavljaju zrakoplovni prijevoznici). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.

      • Kontaktira me eSky
        Možete provjeriti dozvoljava li vam avioprijevoznik promjenu datuma putovanja odabirom opcije "Promijeni datum" na kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

        Imajte na umu da dostupnost ponovnog rasporeda nakon kupnje vaše aviokarte ovisi o zrakoplovnom prijevozniku. Neki niskotarifni zrakoplovni prijevoznici omogućuju promjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku, iznosi do 169 EUR), dok neki redovni zrakoplovni prijevoznici pružaju ovu uslugu samo u opsegu odabranih tarifa.

        Naknada za promjenu datuma naplaćuje se za svakog putnika za svaki segment putovanja (pojedinačni let). Dodatno se može dodati razlika u cijenama između prvotno kupljene i nove aviokarte. Zrakoplovni prijevoznici ne vraćaju razliku ako je cijena nove aviokarte niža od cijene originalne aviokarte.

        U nekim slučajevima eSky naplaćuje agencijsku naknadu od 19 EUR za promjenu aviokarte, koja je uključena u konačni trošak promjene. Ova naknada se naplaćuje za svakog putnika na kojeg promjene utječu

      • Kontaktira me avioprijevoznik

        Kako biste saznali je li moguće promijeniti datum leta kontaktirajte izravno avioprijevoznika. Imajte na umu da dostupnost ponovnog rasporeda nakon kupnje vaše aviokarte ovisi o zrakoplovnom prijevoyniku. Neki niskotarifni zrakoplovni prijevoznici omogućuju promjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku, iznosi do 169 EUR), dok neki redovni zrakoplovni prijevoznici pružaju ovu uslugu samo prema odabranim tarifama.Naknada za promjenu datuma naplaćuje se za svakog putnika za svaki segment putovanja (pojedinačni let). Dodatno se može dodati razlika u cijenama između prvotno kupljene i nove aviokarte. Zrakoplovni prijevoznici ne vraćaju razliku ako je cijena nove aviokarte niža od cijene originalne aviokarte

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako ispraviti ili promijeniti osobne podatke putnika?

      Ako ste prilikom rezervacije aviokarte pogrešili u davanju podataka o putnicima, možete nas pitati za mogućnost ispravka rezervacije. Nažalost, većina avioprijevoznika ne dopušta promjenu podataka na karti. Moguće je ispraviti netočne podatke, ali opseg i cijena ispravaka ovisi o politici odabrane avioprijevoznika.

      Sve netočne informacije na karti, kao što su:

      • tipkarska greška u imenu ili prezimenu,
      • netočan datum rođenja
      • pogrešan naziv putnika (Gospodin/ Gospođa )
      • neispravan tip putnika (odrasla osoba / dijete)

      mora se odmah prijaviti. Naši će konzultanti provjeriti mogućnost ispravljanja gore navedenih grešaka, dati informacije o mogućim troškovima promjena te kontaktirati zrakolpovnih prijevoznike radi ispravljanja podataka na karti.

      Pažnja! Nedostatak posebnih hrvatskih znakova i naglasaka (npr. č,ž,š,ć,ž,đ,), kao i razmaka te dijakritičkih znakova u više imena na karti ne smatra se pogreškom. Zrakoplovni prijevoznici ih ne koriste namjerno.

      Ako želite promijeniti podatke ili prijaviti ispravak podataka o putnicima, obratite nam se putem kontakt obrasca - ovdje.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Račun

    • Slanje računa

      Trebate li račun za eSky rezervaciju? Kako biste ga primili, odaberite opciju "Želim primiti račun s PDV-om" prilikom rezervacije aviokarte ili smještaja. Ovo je jedini način da se prijavite za račun za usluge kupljene na eSky-u.

      Dobit ćete račun na navedenu e-mail adresu. Ako je prošlo nekoliko dana od kada ste rezervirali let ili smještaj, a još uvijek nemate račun, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca - ovdje.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako promijeniti podatke o kupcu na računu?

      Što se može učiniti ako nakon rezervacije aviokarte trebate promijeniti podatke kupca na računu? Promjena podataka o kupcu (ne putniku!) Moguća je do 30 dana nakon kupnje aviokarte, ali ne u svim slučajevima. eSky vam omogućuje promjenu podataka:

      • s fizičke osobe na drugu fizičku osobu,
      • s fizičke osobe na tvrtku

      Nije moguće mijenjati podatke iz tvrtke u drugu tvrtku ili iz tvrtke na fizičku osobu.

      Ako želite promijeniti podatke o kupcu aviokarte na računu, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca - ovdje.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Kako provjeriti status uplate?

      Niste sigurni je li vaša rezervacija ispravno plaćena ili čekate da bude finalizirana? U eSky-u možete jednostavno i brzo provjeriti status plaćanja. Da biste to učinili, koristite karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.

      Osim toga, u slučaju plaćanja karticom ili brzog online prijenosa, šaljemo e-mail sa sažetkom rezervacije i podacima o njenom uspješnom završetku. Putnici koji su odabrali tradicionalni prijenos novaca dobivaju obavijest o prethodnoj rezervaciji aviokarte i čekanju plaćanja. Tek nakon što sredstva budu uplaćena na naš račun, šaljemo potvrdu o završetku transakcije.

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
    • Zašto se na računu nalaze dva iznosa, oba u različitim valutama?

      Budući da kupnju obrađuje poljska tvrtka, zakonski propisi zahtijevaju navođenje dva iznosa na računu. Jedan od njih je iznos u kojim je usluga kupljena, a drugi je njegov ekvivalent u PLN (poljski zloti).

      Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenu, ovaj članak:
      Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

    Obrazac za kontakt - usluga rezervacije

    Zatražite našu pomoć čim je prije moguće! Odaberite relevantnu temu i navedite potrebne informacije.

    Radno vrijeme

    Ponedjeljak - Petak: 08:00 - 18:00

    Trudimo se odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

    Kako Vam možemo pomoći?

    Nešto je hitno? Pozovite nas