Trenutno većina letova leti po rasporedu. Ukoliko niste primili konkretne informacije od eSky-a ili avioprijevoznika u vezi s otkazivanjem ili promjenom rasporeda leta, Vaš let će biti realiziran po planu.
Ukoliko želite otkazati ili promijeniti putovanje, avioprijevoznik će Vaš zahtjev razmotriti u skladu s pravilima i uvjetima odabrane tarife.
Vaš let je otkazan od strane avioprijevoznika? Zauzvrat, imate pravo na novi datum leta ili povrat novca za kartu. U slučaju povrata novca možete dobiti, na primjer, vaučer, bodove za korištenje ili novac, a odluka o obliku povrata ostaje na zrakoplovnog prijevoznika. U eSky-u, baš kao i zrakoplovni prijevoznici, imamo postupke povrata kako bismo osigurali da dobijete najbolje rješenje.
Procedura za otkazivanje leta od strane avioprijevoznika ovisi o tome hoće li vas kontaktirati eSky ili avioprijevoznik izravno za vašu rezervaciju (saznajte više o eSky rezervacijama upravljanim kroz zrakoplovnih prijevoznika). Informacije o tome tko vodi vašu rezervaciju pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz avionsku kartu.
Ukoliko je eSky poslao na vašu e-mail adresu informaciju o otkazivanju leta, postupak povrata bit će sljedeći:
Ukoliko je informaciju o otkazivanju leta na Vašu e-mail adresu izravno poslao avioprijevoznik, postupak za promjenu datuma putovanja ili povrat sredstava slijedi isključivo iz smjernice zrakoplovnog prijevoznika. U tom slučaju dobit ćete sve informacije izravno od strane avioprijevoznika, uključujući informacije o sljedećim koracima, popis dostupnih opcija povrata, kao i obavijesti o statusu predmeta. Da biste dobili povrat, slijedite dostavljene informacije i kontaktirajte izravno avioprijevoznika, npr. e-poštom ili telefonom.
Zapamtite! Povrat novca za neiskorištenu aviokartu pokriva trošak karte i zračne pristojbe. Ostali proizvodi ili usluge koje je napravio eSky, kupljeni uz aviokartu se možda neće vratiti.
Vaši planovi su se promijenili i ne možete ikoristiti kupljene aviokarte? Nažalost, nije uvijek moguće dobrovoljno promjeniti datum ili otkazati let i povrat novaca.
U slučaju da želite otkazati svoje putovanje ili promijeniti datum, kontaktirajte nas putem kartice "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu (ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju, a zatim preuzmite mobilnu aplikaciju eSky za neposredan i brzi pristup rezervacijama). O mogućnosti povrata avio karte ili mogućnosti promjeni podataka na karti odlučuje avioprijevoznik te kupljena tarifa. Većina avioprijevoznika ne dopušta vam da otkažete putovanje, vratite kartu i dobijete povrat sredstava. Ako želite promijeniti datum leta, većina avioprijevoznika to će vam omogućiti, ali uz dodatnu naknadu(u slučaju skupljih tarifa, takva promjena može biti besplatna). Osim toga, zrakoplovni prijevoznici obično ne vraćaju razliku ako je cijena karte nakon promjene niža od izvorne cijene.Više o otkazivanju putovanja i povratu aviokarte saznajte ovdje.
Čekate povrat novca za neiskorištenu aviokartu? Ne brinite, sigurno ćete dobiti povrat sredstava ako je avioprijevoznik na to pristao. Nažalost, s vremena na vrijeme dolazi do situacija kada, zbog povećanog broja zahtjeva za povratom novca, avioprijevoznici mogu produljiti vrijeme čekanja na sredstva.
Imajte na umu da vrijeme čekanja za povrat novca za let koji je otkazao zrakoplovni prijevoznik u potpunosti ovisi o odluci avioprijevoznika.
U nastavku pogledajte tko će vas kontaktirati u vezi s povratom novca (saznajte više o eSky rezervacijama upravljanim kroz zrakoplovnih prijevoznika).
U slučaju da vašom rezervacijom upravlja eSky (ovu informaciju ćete pronaći u e-poruci uz aviokartu koju smo vam poslali), poslat ćemo vam obavijest o otkazivanju leta i počet ćemo raditi što je prije moguće kako bismo dobili povrat novca od avioprijevoznika u vaše ime. Dobit ćemo informacije o mogućnostima povrata koje nudi avioprijevoznik i nastavit ćemo postupak do njegovog završetka. Obavještavat ćemo vas o dostupnim opcijama povrata i trenutačnom statusu vašeg zahtjeva. Neki zrakoplovni prijevoznici uz povrat novca na račun ili karticu nude povrat sredstava u obliku vaučera ili bodova koji se koriste za kupnju aviokarata. Povrat novca prilikom odabira bona ili bodova je mnogo brži nego ako se odlučite prebaciti novac na svoj račun ili karticu.
U slučaju da Vašu rezervaciju vodi izravno avioprijevoznik(ovu informaciju ćete pronaći u e-poruci uz aviokartu koju smo vam poslali), sve informacije o povratu novca, dostupnim oblicima povrata i rokovima za razmatranje zahtjeva primit ćete od zrakoplovnog prijevoznika na e-mail naveden tijekom rezervacije. Avioprijevoznik će vas također obavijestiti o statusu vašeg zahtjeva i proslijedit će dodatne poruke vezane uz otkazanu rezervaciju, ako će ovakve postojati. Ako želite saznati trenutačni status vašeg zahtjeva i vrijeme čekanja na povrat, obratite se izravno na dežurnu liniju putem e-maila ili telefona kako biste dobili sve potrebne informacije. Imajte na umu da je povrat novca prilikom odabira vaučera ili bodova za kupnju aviokarata mnogo brži nego ako odlučite prebaciti novac na svoj račun ili karticu.
Zapamtite! Dostupnost opcije povrata ovisi o avioprijevozniku čiju kartu imate.
Pitate što podliježe povratu za neiskorištenu aviokartu kupljenu na eSky-u i kako ćete dobiti sredstva? U skladu s praksom koju su usvojili zrakoplovni prijevoznici, povrat novca za otkazani let pokriva troškove karte i dodatnih usluga kupljenih izravno kod zrakopllovnog prijevoznika.
Oblik povrata u potpunosti ovisi o avioprijevoznika. Zrakoplovini prijevoznici obično nude povrat novca samo u obliku vaučera ili bodova koji se koriste za kupnju druge karte. Međutim neki avioprijevoznici omogućuju povrat novca.
Zapamtite! Povratu podliježu samo otkazani letovi u vašoj rezervaciji. Avioprijevoznici ne nadoknađuju nikakve letove, koje su otišle redovno.
Pitate kako i koliko brzo ćete dobiti povrat novca za otkazani let + rezervaciju hotelskog paketa na eSky-u? Sukladno Zakonu o paket aranžmanima i povezanim putničkim uslugama, proces povrata novca traje do 14 dana.
Sredstva će biti vraćena istim načinom kojim ste izvršili plaćanje. Nakon što obradimo vaš povrat, odmah ćemo vas obavijestiti e-poštom.
Poslali smo vam e-mail s opcijom odabira eSky Wallet ili ste dobili informaciju o ovom rješenju i pitate se što je to i kada ga možete koristiti? eSky Wallet je elektronički novčanik, zahvaljujući kojem ćete dobiti sredstva za korištenje u eSky-u u sklopu promotivnih kampanja ili brzi povrat novca za neiskorištenu rezervaciju leta te dobiti i dodatne pogodnosti.
Možete ga koristiti tek nakon što dobijete poruku od nas sa opcijom odabira ovog oblika povrata ili zahvaljući sudjelovanju u promotivnim kampanjama.
Više o eSky Wallet saznajte ovdje.
Želite li na putovanje, ali ne znate kamo letjeti i kako se pripremiti za putovanje u inozemstvo? U takvoj situaciji vrijedi koristiti provjerene izvore, jer se pravila putovanja po svijetu dinamički mijenjaju i ovise o vlastima pojedinih zemalja. Promjene mogu uključivati vrstu dokumenata koji se trebaju pokazati u zračnoj luci, opća pravila ponašanja po dolasku ili privremenu obustavu dolaska.
Kako biste pročitali provjerene ažurne informacije i mogli mirno planirati svoja putovanja, provjerite stranicu s prikupljenim pravilima i dokumentima koje traže zemlje svijeta - ovdje.
Prije odlaska na put pročitajte službena priopćenja vlasti zemlje u koju idete.
Planirate li putovanje ili već imate kartu, ali tražite li najnovije informacije o tome trebate li se testirati na COVID-19 prije putovanja?
Neke zemlje diljem svijeta zahtijevaju prethodno testiranje na COVID-19 i negativan rezultat po dolasku.
Trebate li nas kontaktirati u vezi svoje rezervacije? Provjerite informacije u nastavku o tome kako to učiniti da biste dobili našu podršku što je prije moguće.
Ukoliko niste registrirani korisnik, kreirajte račun i unesite svoje rezervacije. Također, možete koristiti eSky mobilnu aplikaciju, koja Vam omogućuje pristup rezervacijama u bilo koje vrijeme, gdje god se nalazili.
Ukoliko želite nas kontaktirati prije nego što krenete na putovanje u vezi neke druge stvari, možete nam pisati putem kontakt obrasca- ovdje.
Pitate se zašto je iznos povrata novca za otkazivanje leta manji od vaše eSky rezervacije? Sve ovisi o tome koje su usluge kupljene uz aviokartu i kakvu je odluku avioprijevoznik donio o iznosu povrata novca. Gore navedeni iznos povrata ne uključuje, između ostalog, naknada za servis usluge te dodatne usluge kupljene u eSky-u.
U nekim slučajevima, zrakoplovnii prijevoznici će izvršiti povrat novca za otkazane rezervacije u nekoliko dijelova, npr. za određene putnike, ako se rezervacija sastojala od aviokarata za više osoba ili ako je zrakoplovna tvrtka uključila dodatne usluge kao što su dodatna prtljaga, rezervacije sjedala itd.
Što je uključeno u iznos povrata? Saznajte više >>
Znate li da se prije putovanja avionom morate prijaviti i preuzeti svoje ukrcajne propusnice, ali tražite gdje možete to učiniti? Sve ovisi o tome hoće li vas izravno kontaktirati zrakoplovni prijevoznik ili eSky (saznajte više o eSky rezervacijama kod zrakoplovnih prijevoznika). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.
Poveznicu na obrazac za prijavu pronaći ćete u kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, ovu poveznicu pronaći ćete u svojoj avio karti. Također možete koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. U slučaju da ne dobijemo od Vas tražene podatke do 7 dana prije polaska, poslat ćemo Vam e-mail podsjetnik s poveznicom na obrazac.
Informacije o online prijavi primit ćete izravno od avioprijevoznika na svoju e-mail adresu. Možete se prijaviti na web stranici zrakoplovnog prijevoznika, navodeći potrebne podatke.
Često vam savjetujemo da se prijavite i preuzmete svoje ukrcajne karte ili potvrdu prijeve na let prije putovanja zrakoplovom. Zašto je online prijava važna i kako bi se trebala provoditi?
Zašto je online prijava važna i kako je treba provesti?
Online prijava vam omogućuje da pripremite propusnice za ukrcaj, koje vam daju pravo na ukrcaj u zrakoplov. Za popularne niskotarifne avioprijevoznike (npr. Ryanair, Wizz Air, easyJet) to je obavezno, a nedostatak ispisanih propusnica za ukrcaj rezultirat će naplatom u zračnoj luci ili odbijanjem ukrcaja.
Postupak prijave razlikuje se kod svakog zrakoplovnog prijevoznika, ovisno o tome kontaktira li vas eSky ili avioprijevoznik ( saznajte više o eSky rezervacijama, kojima upravlja zrakoplovni prijevoznik). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.
Online prijavu provest ćemo u vaše ime. Da bismo to učinili, u nekim slučajevima trebat će nam vaši podaci i podaci onih koji putuju s vama.
Sve detaljne informacije o online prijavi dobit ćete od zrakoplovne tvrtke. Prijava se mora obaviti na web stranici zračne tvrtke, koristeći adresu e-pošte koja je navedena tijekom rezervacije u eSky-u.
Pripremate se za putovanje i želite preuzeti svoje ukrcajne karte ili potvrdu o prijavi na let? Mjesto gdje ćete pronaći svoje ukrcajne karte ili potvrdu ovisi o tome kontaktira li vas eSky ili izravno zrakoplovna tvrtka ( saznajte više o eSky rezervacijama koje obavljaju zrakoplovne tvrtke). Relevantne informacije pronaći ćete u e-poruci koju ste od nas primili uz avopnsku kartu.
Ukrcajne karte ili potvrdu prijave na let stavljamo na raspolaganje na vaš eSky račun od 48 do 8 sati prije planiranog vremena leta. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Također šaljemo ukrcajne karte ili potvrdu o prijavi na let od 48 do 8 sati prije polaska na vašu e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karte. Ako se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, ukrcajne karte ili potvrde prijave na let bit će odvojeno dostupne na vašem eSky računu i poslane u zasebnim e-porukama – od 48 do 8 sati prije početka svakog leta.
Primjer 1
Letite:
Ukrcajne karte ili potvrde prijave na let dobit ćete:
Primjer 2
Letite:
Ukrcajne karte ili potvrde prijave na let dobit ćete:
Ukoliko je vaš let udaljen manje od 8 sati, a još niste primili svoje ukrcajne karte ili e-poruku s potvrdom prijave za let, provjerite Vaš eSky račun ili mapu SPAM te provjerite koju adresu e-pošte ste unijeli prilikom rezervacije. Moguće je da su ukrcajne karte stigle u drugi poštanski sandučić koji imate.
Pažnja! U slučaju letova koji zahtijevaju unos dodatnih podataka u obrazac za prijavu, ukrcajne karte ili potvrde prijave na let šalju se pod uvjetom da su traženi podaci ispunjeni. Ako vaša rezervacija uključuje nekoliko putnika, obavezno navedite podatke za svakog putnika.
Ukoliko se sami prijavite putem interneta na web stranici avioprijevoznika, nakon prijave ćete preuzeti svoje ukrcajne propusnice, prema informacijama koje pruža zrakoplovni prijevoznik.
Zašto vam često kažemo da ispišete preuzete ukrcajne karte ili potvrde prijave na let prije odlaska u zračnu luku? Neke popularne zrakoplovne tvrtke možda neće prihvatiti dokumente u obliku PDF datoteke prikazane na zaslonu pametnog telefona ili drugog mobilnog uređaja. Isprintana ukrcajna propusnica ili potvrda o prijavi na let omogućuje vam ulazak u zrakoplov.
Kako biste bili sigurni da ćete se ukrcati u zrakoplov, preuzmite i ispišite svaku ukrcajnu kartu ili potvrdu o prijavi na let poslanu od strane eSky-a ili preuzetu s Vašeg računa..
Je li se dogodila pogreška prilikom davanja podataka o putnicima u obrascu za prijavu ili je došlo do pogreške prilikom online prijave? Javite nam se što prije putem kontakt obrasca - ovdje.
Istražit ćemo što se dogodilo i predložit ćemo druge opcije prijave kako bi se vaše putovanje odvijalo u mirnoj atmosferi
Pitate se kako dodati plaćenu prtljagu prilikom rezervacije aviokarata ili već imate aviokartu i želite kupiti dodatnu prtljagu? Predanu prtljagu možete kupiti na eSky-u prilikom rezervacije aviokarte ili kupiti nakon rezervacije, ali najkasnije 48 sati prije polaska. Ukoliko želite kupiti dodatnu prtljagu, idite na karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti i mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Primjer uvjeta:
Ryanair (cijena po segmentu leta/ po osobi):
Wizz Air (cijena po segmentu leta/ po osobi):
Ovdje možete pronaći informacije o uvjetima drugih avioprijevoznika
* Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni.
Tražite li najbolju opciju putovanja i informacije o tome kakvu prtljagu možete ponijeti u zrakoplov? Zrakoplovni prijevoznici obično razlikuju tri vrste prtljage – osobni predmet, ručnu (kabinsku) prtljagu i predanu prtljagu (registriranu, prijavljenu u prtljažni prostor zrakoplova).
Ukoliko želite provjeriti koju vrstu prtljage možete ponijeti sa sobom na putovanje ili želite kupiti predanu prtljagu, idite na karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmah pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Što možete ponijeti sa sobom u zrakoplov, a što u predanoj prtljazi provjerite ovdje!
Želite li saznati koje su prednosti kupnje prioritetnog ukrcavanja? Prije svega, omogućuje putniku da zauzme mjesto u prioritetnom redu čekanja i izbjegne dugo čekanje na ukrcaj u zrakoplov.
Neki popularni niskotarifni avioprijevoznici (npr. Ryanair i Wizz Air), u sklopu ove usluge, dodatno vam omogućuju da sa sobom ponesete dodatnu ručnu prtljagu. Međutim, to nije pravilo, stoga trebate svaki put prije kupnje provjeriti što je uključeno u ovu uslugu.
Prioritetni ukrcaj možete kupiti prilikom rezervacije aviokarte ili kupiti kasnije na Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Imajte na umu da dopuštene količine prtljage svaki avioprijevoznik određuje samostalno, što znači prije kupnje aviokarte, da najbolje je svaki put provjeriti koliko možete ponijeti sa sobom na put
Želite li provjeriti trenutni status vaše rezervacije i njezine detaljei? Način na koji možete provjeriti status svoje rezervacije ovisi o tome hoće li vas kontaktirati eSky ili izravno zrakoplovni prijevoznik ( saznajte više o eSky rezervacijama kod zrakoplovnih prijevoznika). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.
Trenutačni status vaših rezervacija leta, hotela i paketa Let + hotel možete pronaći na kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Želite li saznati više mogućnosti za Vaš eSky račun? Pročitaj članak
Za prijavu ili kreiranje Vašeg eSky računa - kliknite ovdje.
U slučaju bilo kakvih promjena u rasporedu ili otkazivanja leta, također ćemo Vam poslati e-mail. Preporučujemo da provjerite raspored svog leta na Vašem eSky računu do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.
Trenutačni status svoje rezervacije možete provjeriti na web stranici avioprijevoznika prijavom s podacima koje je vama dostavio. U slučaju promjena rasporeda ili otkazivanja letova, dobit ćete informacije izravno od avioprijevoznika na e-mail adresu navedenu tijekom procesa rezervacije. Preporučamo da provjerite svoj raspored letova na web stranici zrakoplovnog prijevoznika 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.
Želite li promijeniti svoju rezervaciju, kupiti dodatne usluge ili imati izravan pristup podacima rezervacije? Način na koji možete upravljati svojom rezervacijom ovisi o tome hoće li vas kontaktirati eSky ili izravno zrakoplovni prijevoznik (saznajte više o rezervacijama eSky kod zakoplovnih prijevoznika). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.
Svi detalji o vašim rezervacijama letova i hotela te paketima Let + Hotel možete pronaći na Vašem eSky računu, putem njega možete upravljati njima i dati podatke za online prijavu (za odabrane zrakoplovne prijevoznike). Zahvaljujući Vašem eSky računu, lako možete:
Ukoliko nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Dodatno, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti odmahi pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Želite li saznati više opcija za Vaš eSky račun? Pročitajte članak.
Za prijavu ili kreiranje Vašeg eSky računa - kliknite ovdje.
Upravljanje rezervacijom, informacije o trenutnom redu letenja i detalji o putovanju dostupni su na web stranici avioprijevoznika. Zrakoplovni prijevoznik će vam dati sve informacije o mogućim opcijama upravljanja rezervacijom i željenom načinu kontakta na e-mail adresu navedenu prilikom kupnje aviokarata.
Trebate informacije o statusu vaše rezervacije, ali ne možete nigdje pronaći potvrdu rezervacije? Koristite karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu gdje ćete pronaći sve relevantne informacije vezane uz vaše putovanje. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Dodatno, nakon izvršene rezervacije šaljemo potvrdu putem e-pošte. Ako ne možete pronaći našu poruku u svojoj pristigloj pošti, provjerite SPAM folder te provjerite je li e-mail adresa navedena prilikom rezervacije je ispravna. Također možete ponovno poslati e-mail za rezervaciju na svoju adresu koristeći Vaš eSky račun ili koristiti poseban obrazac - ovdje.
Trebate li vaš eSky broj rezervacije ili broj rezervacije leta da biste nas kontaktirali ili kada već idete u zračnu luku? Sve detalje, uključujući navedene brojeve, možete pronaći u kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Ako nemate račun, također možete provjeriti e-mail koji smo poslali na adresu navedenu tijekom procesa rezervacije. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
U slučaju da izgubite ili ne primite poruku od nas, molimo vas da ponovno pošaljete e-mail s detaljima rezervacije koristeći poseban obrazac na našoj web stranici - ovdje.
Ukoliko ste sigurni da ste prilikom rezervacije unijeli pogrešnu e-mail adresu, npr. da je došlo do pogreške pri tipkanju, idite na Vaš eSky račun, gdje možete upravljati rezervacijom i sami ispraviti svoje podatke. Ako još nemate račun, možete ga napraviti i na njega uvesti svoje rezervacije. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Ako trebate brzu promjenu ili želite uštedjeti vrijeme, sami uredite podatke koristeći Vaš eSky račun račun. Pogrešku u podacima možete prijaviti i putem kontakt obrasca slanjem podataka o rezervaciji (ime i prezime, datum, ruta leta), ali naši konzultanti mogu zatražiti i dodatne informacije za provjeru prijave - ovdje.
Dugo čekanje na ukrcaj u zrakoplov može utjecati na udobnost putovanja i raspoloženje. Zato se isplati kupiti uslugu prioritetnog ukrcaja. To možete učiniti kako prilikom rezervacije aviokarte, tako i kupiti ovu opciju nakon rezervacije, ali najkasnije do 48 sati prije polaska.
Ako želite kupiti ovu uslugu, odaberite odgovarajuću opciju u kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Također ga možete koristiti da sami upravljate svojom rezervacijom. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Pažnja! Prioritetni ukrcaj je ograničena usluga i možda neće biti dostupna.
Primjeri uvjeta kupnje i korištenja usluge:
Ryanair (cijena po segmentu leta/ po osobi):
Wizz Air (cijena po segmentu leta/ po osobi):
* Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni.
Planirate li putovanje i pitate se kako odabrati i rezervirati određeno sjedalo u zrakoplovu, npr. pored prozora, s dodatnim prostorom za noge ili blizu uz svoje suputnike? Sjedalo možete kupiti prilikom rezervacije aviokarte (opcija dostupna samo zkod odabranih avioprievoznika) u eSky-u ili kontaktiranjem putem kontakt obrasca - ovdje.
Zapamtite da sustavi rezervacija zrakoplovnih prijevoznika dodijeljuju mjesta u avionu nasumično. U slučaju leta sa suputnicima, prijevoznici mogu odvojeno smjestiti osobe, koje putuju zajedno (jedina iznimka od ovog pravila je kada dijete putuje sa svojim skrbnikom u zrakoplovu). Kako biste izbjegli takve neugodnosti, vrijedi kupiti uslugu odabira sjedala u zrakoplovu.
Rezervacija odabranog sjedala je usluga koja se plaća, a njezina cijena ovisi o zrakoplovnom prijevozniku i vrsti naznačenog sjedala.Kao odgovor na obavijest, naši savjetnici će vam poslati informacije o dostupnosti odabranih mjesta i troškovima.Cijena usluge varira između 4 EUR i 25 EUR po osobi (za svaki segment leta).*
Pažnja! Broj slobodnih sjedala u zrakoplovu dinamički se mijenja, a odabrana mjesta mogu biti nedostupne.
* Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni
Razmišljate trebate li nužno kreditnu karticu za plaćanje vaše eSky rezervacije? Uvjeravamo vas da je to moguće učiniti svim popularnim načinima plaćanja (uključujući: kreditne kartice, brza plaćanja, također uz mogućnost plaćanja na rate ili odgodu, te tradicionalnim bankovnim prijenosom). Način plaćanja odabire se na ekranu za rezervaciju aviokarte. S obzirom na to da su cijene aviokarata zajamčene tek nakon ih plaćanja, preporučamo korištenje kartice ili brzog plaćanja.
Prethodna rezervacija aviokarte putem tradicionalnog transfera može rezultirati potrebom doplate za aviokarte jer se njihove cijene dinamički mijenjaju ovisno o politici zrakoplovnog prijevoznika i promjenama u dostupnosti sjedala. Ako bude potrebno dodatno plaćanje na posnovnu cijenu aviokarte, kontaktirat ćemo vas, obavijestiti vas o iznosu i savietovat ćemo vas kako platiti razliku.
Nažalost, većina niskotarifnih avioprijevoznika (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet) ne može izvršiti povrat novca za kupljenu aviokartu. Zrakoplovni prijevoznici u uvjetima rezervacije navode da su aviokarte nepovratne.
U slučaju redovnih zrakoplovnih prijevoznika (npr. Croatia Airlines, Lufthansa, Air France), mogućnost vraćanja aviokarte navedena je u uvjetima tarife.
Ako želite zatražiti povrat, molimo koristite kontakt obrazac - ovdje ili provjerite dostupnost opcije povrata na Vašem eSky računu.
Bojite li se promjena u rasporedu letova? Ne brinite, sve potrebne informacije dobit ćete na vrijeme. Način obavijesti ovisi o tome kontaktira li vas eSky ili zrakoplovnii prijevoznik izravno vezano za vašu rezervaciju ( saznajte više o eSky rezervacijama kojima upravlja zrakoplovni prijevoznik). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.
Informacije o promjeni vremena leta možete pronaći na kartici "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Vrijedi koristiti i mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Dodatno ćemo vas obavijestiti o promjenama u e-mailu koji poslat ćemo na adresu navedenu prilikom rezervacije. Naša će poruka biti naslovljena: "VAŽNO! Promjena rasporeda, aviokarta [vaš broj rezervacije]." Nova aviokarta s promijenjenim vremenom leta također će biti poslana e-poštom na adresu, koju ste naveli tijekom procesa rezervacije.
Preporučujemo da provjerite raspored letova na Vašem eSky računu do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karata.
Sve informacije o promjenama u rasporedu letova primit ćete izravno od zrakoplovnog prijevoznika na e-mail adresu navedenu tijekom procesa rezervacije. Trenutni red letenja možete pronaći i na web stranici avioprijevoznika. Preporučamo da provjerite svoj raspored letova na web stranici avioprijevoznika do 12 sati prije planiranog vremena polaska i pratite dolazne poruke na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije aviokarata.
Već imate aviokartu kupljenu zahvaljući eSky, ali su vam se planovi promijenili? Možete pitati za mogućnost promjene datuma. Imajte na umu da promjena datuma leta bez dodatnih troškova često nije moguća, a svaku izmjenu rezervacije mora odobriti zrakoplovni prijevoznik.
Ako želite promijeniti datum svog leta, provjerite kontaktira li vas eSky ili zrakoplovni prijevoznik izravno ( saznajte više o eSky rezervacijama koje uporavljaju zrakoplovni prijevoznici). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo vam poslali uz aviokartu.
Imajte na umu da dostupnost ponovnog rasporeda nakon kupnje vaše aviokarte ovisi o zrakoplovnom prijevozniku. Neki niskotarifni zrakoplovni prijevoznici omogućuju promjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku, iznosi do 169 EUR), dok neki redovni zrakoplovni prijevoznici pružaju ovu uslugu samo u opsegu odabranih tarifa.
Naknada za promjenu datuma naplaćuje se za svakog putnika za svaki segment putovanja (pojedinačni let). Dodatno se može dodati razlika u cijenama između prvotno kupljene i nove aviokarte. Zrakoplovni prijevoznici ne vraćaju razliku ako je cijena nove aviokarte niža od cijene originalne aviokarte.
U nekim slučajevima eSky naplaćuje agencijsku naknadu od 19 EUR za promjenu aviokarte, koja je uključena u konačni trošak promjene. Ova naknada se naplaćuje za svakog putnika na kojeg promjene utječu
Kako biste saznali je li moguće promijeniti datum leta kontaktirajte izravno avioprijevoznika. Imajte na umu da dostupnost ponovnog rasporeda nakon kupnje vaše aviokarte ovisi o zrakoplovnom prijevoyniku. Neki niskotarifni zrakoplovni prijevoznici omogućuju promjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku, iznosi do 169 EUR), dok neki redovni zrakoplovni prijevoznici pružaju ovu uslugu samo prema odabranim tarifama.Naknada za promjenu datuma naplaćuje se za svakog putnika za svaki segment putovanja (pojedinačni let). Dodatno se može dodati razlika u cijenama između prvotno kupljene i nove aviokarte. Zrakoplovni prijevoznici ne vraćaju razliku ako je cijena nove aviokarte niža od cijene originalne aviokarte
Ako ste prilikom rezervacije aviokarte pogrešili u davanju podataka o putnicima, možete nas pitati za mogućnost ispravka rezervacije. Nažalost, većina avioprijevoznika ne dopušta promjenu podataka na karti. Moguće je ispraviti netočne podatke, ali opseg i cijena ispravaka ovisi o politici odabrane avioprijevoznika.
Sve netočne informacije na karti, kao što su:
mora se odmah prijaviti. Naši će konzultanti provjeriti mogućnost ispravljanja gore navedenih grešaka, dati informacije o mogućim troškovima promjena te kontaktirati zrakolpovnih prijevoznike radi ispravljanja podataka na karti.
Pažnja! Nedostatak posebnih hrvatskih znakova i naglasaka (npr. č,ž,š,ć,ž,đ,), kao i razmaka te dijakritičkih znakova u više imena na karti ne smatra se pogreškom. Zrakoplovni prijevoznici ih ne koriste namjerno.
Ako želite promijeniti podatke ili prijaviti ispravak podataka o putnicima, obratite nam se putem kontakt obrasca - ovdje.
Trebate li račun za eSky rezervaciju? Kako biste ga primili, odaberite opciju "Želim primiti račun s PDV-om" prilikom rezervacije aviokarte ili smještaja. Ovo je jedini način da se prijavite za račun za usluge kupljene na eSky-u.
Dobit ćete račun na navedenu e-mail adresu. Ako je prošlo nekoliko dana od kada ste rezervirali let ili smještaj, a još uvijek nemate račun, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca - ovdje.
Što se može učiniti ako nakon rezervacije aviokarte trebate promijeniti podatke kupca na računu? Promjena podataka o kupcu (ne putniku!) Moguća je do 30 dana nakon kupnje aviokarte, ali ne u svim slučajevima. eSky vam omogućuje promjenu podataka:
Nije moguće mijenjati podatke iz tvrtke u drugu tvrtku ili iz tvrtke na fizičku osobu.
Ako želite promijeniti podatke o kupcu aviokarte na računu, kontaktirajte nas putem kontakt obrasca - ovdje.
Niste sigurni je li vaša rezervacija ispravno plaćena ili čekate da bude finalizirana? U eSky-u možete jednostavno i brzo provjeriti status plaćanja. Da biste to učinili, koristite karticu "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. U slučaju da nemate račun, kreirajte ga i uvezite rezervaciju. Osim toga, vrijedi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti trenutni pristup svim svojim rezervacijama u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu.
Osim toga, u slučaju plaćanja karticom ili brzog online prijenosa, šaljemo e-mail sa sažetkom rezervacije i podacima o njenom uspješnom završetku. Putnici koji su odabrali tradicionalni prijenos novaca dobivaju obavijest o prethodnoj rezervaciji aviokarte i čekanju plaćanja. Tek nakon što sredstva budu uplaćena na naš račun, šaljemo potvrdu o završetku transakcije.
Radno vrijeme
Ponedjeljak - Petak: 08:00 - 18:00
Trudimo se odgovoriti u najkraćem mogućem roku.