Jelovnik

Kontaktirajte nas

Pomažemo u organizaciji vašeg putovanja

Provjerite status i detalje rezervacije

Ponovno pošaljite potvrdu rezervacije na email
Provjerite podatke o rezervaciji i status

Status rezervacije možete provjeriti u Korisničkoj zoni. Da biste to učinili, prijavite se ili registrirajte putem e-pošte koja je korištena za rezervaciju i idite na oznaku "Moje rezervacije".

Idite na korisnički račun
Provjerite stanje svoje rezervacije bez prijave

Najčešća postavljana pitanja o rezervaciji

Moja rezervacija

  • Nema potvrde rezervacije. Kako provjeriti njezin status?

    Potvrda rezervacije šalje se e-mailom nakon rezervacije i uplate karte. Trenutačni status rezervacije može se provjeriti na računu u eSky Korisničkoj Zoni na kartici "Moje rezervacije" ili na ovoj poveznici (navodeći broj rezervacije i e-mail adresu, koju ste koristili tijekom popunjevanja rezervacije).

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
  • Nema ukrcajnih karata

    Karte za ukrcaj šaljemo na e-mail adresu navedenu tijekom rezervacije od 48 do 8 sati prije leta. Ako se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, karte će se slati u zasebnim e-mailovima od 48 do 8 sati prije početka svakog leta.

    Ako imate manje od 8 sati do vašeg leta, a još nemate e-mail sa kartama za ukrcaj, provjerite folder SPAM i provjerite koji ste e-mail naveli prilikom rezervacije. Moguće je da su kartice došle na drugu e-mail adresu kojom se služite.

    Pažnja! Za letove koji zahtijevaju dodatne informacije na obrascu za prijavu šalju se karte za ukrcaj pod uvjetom da su ispunjeni svi potrebni podaci. Ako rezervacija uključuje nekoliko putnika, provjerite jesu li u rezervaciji navedeni njihovi podaci.

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
  • Kako kupiti registriranu prtljagu

    Registrirana prtljaga može se kupiti tijekom rezervacije karte ili kupiti nakon što je rezervacije napravljena, ali najkasnije 48 sati prije polaska.

    Primjeri uvjeta:

    Ryanair (cijena po segmentu leta/ po osobi):

    • 10 kg, 1 komad prtljage 55 x 40 x 20 cm – od 99 HRK do 205 HRK*
    • 20 kg, 1 komad prtljage 81 x 119 x 119 cm – od 188 HRK do 375 HRK*

    Wizz Air (cijena po segmentu leta/ po osobi):

    • 10 kg, 1 komad prtljage – od 68 HRK do 202 HRK*
    • 20 kg, 1 komad prtljage – od 113 HRK do 375 HRK*
    • 32 kg, 1 komad prtljage– od 172HRK do 540 HRK*

    Ostali avioprijevoznici – [provijeri ovdje]

    * Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni.

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
  • Kako kupiti prioritetni ukrcaj?

    Usluga prioriteta ukrcaja može se kupiti prilikom rezervacije karte ili kupiti nakon što je izvršena rezervacija, ali najkasnije 48 sati prije polaska.

    Pažnja! Usluga prioriteta ukrcaja je ograničena i možda neće biti dostupna.

    Primjeri uvjeta:

    Ryanair (cijena po segmentu leta/ po osobi):

    • Ukrcavanje u zrakoplov u redu prioriteta, osobna torba najvećih dimenzija 40 x 20 x 25 cm i ručna prtljaga maksimalnih dimenzija 55 x 40 x 20 cm i težine do 10 kg od 48 HRK do 133 HRK*

    Wizz Air (cijena po segmentu leta/ po osobi):

    • Ukrcavanje u zrakoplov u red prioriteta, jedna ručna prtljaga najvećih dimenzija 40 x 30 x 20 cm i težine ne veće od 10 kg, druga ručna prtljaga maksimalnih dimenzija 50 x 40 x 23 cm i težine ne veće od 10 kg - od 37 HRK 226 HRK *

    * Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni.

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
  • Kako mogu kupiti uslugu odabira sjedala u zrakoplovu?

    Rezervacijski sustavi avionskih kompanija raspoređuju mjesta u zrakoplovu nasumično. U slučaju letova s ostalim putnicima, prijevoznici rasuju ljude koji zajedno putuju (jedina iznimka od ovog pravila je slučaj kada zrakoplovom putuje dijete sa svojim skrbnikom). Da biste izbjegli takve neugodnosti, vrijedi kupiti uslugu odabira sjedala.

    Usluga se može kupiti prilikom rezervacije karte (opcija dostupna samo za odabrane linije) ili možete to učiniti prilikom kontaktiranja nas putem obrasca (link dolje).

    Rezervacija sjedala je usluga koja se plaća, a cijena joj ovisi o zrakoplovnoj tvrtki i vrsti mjesta. Kao odgovor na obavijest, naši savjetnici će vam poslati informacije o dostupnosti odabranih mjesta i troškovima.Cijena usluge varira između 32 HRK i 187 HRK po osobi (za svaki segment leta).*

    Pažnja! Broj slobodnih sjedala u zrakoplovu dinamički se mijenja, a odabrana mjesta mogu biti nedostupne.

    * Cijene određuju aviokompanije i mogu se mijenjati. Navedeni iznosi su indikativni

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
  • Želim otkazati rezervaciju. Kako to učiniti?

    U većini jeftinih avioprijevoznika (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) nije moguće vratiti kupljenu kartu. Aviokompanije u uvjetima rezervacije navode da su karte nepovratne.

    U slučaju redovitih zrakoplovnih linija (npr. Croatia Airlines , Lufthansa, Air France) mogućnost povratka karte navedena je u tarifnim uvjetima.

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
  • Trebam pomoć asystenta u zračnoj luci. Što trebam učiniti?

    Potreba pomoći asistenta u zračnoj luci mora se prijaviti odmah nakon rezervacije karte. Vrijeme u kojem morate obavijestiti avioprijevoznika ili zračnu luku ovisi o politici prijevoznika ili zračne luke.

    Posebna pomoć asistenta je besplatna i dostupna je osobama s invaliditetom i osobama smanjene pokretljivosti.

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
  • Informacije o promjeni vremena leta od strane zrakoplovne tvrtke

    Ukoliko aviokompanija promijeni vrijeme leta, obavijestit ćemo vas. Podaci o promjeni bit će poslani e-mailom na adresu navedenu prilikom rezervacije.

    Naslov poruke od nas će biti naslovljen:
    VAŽNO! Promjena voznog reda, avionska karta [vaš broj rezervacije].

    NAPOMENA! Nova karta s promijenjenim vremenima leta bit će poslana e-poštom na adresu navedenu prilikom rezervacije.

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

Online prijava

  • Pogreška prilikom online prijave

    Ako je došlo do pogreške prilikom davanja podataka o putnicima u obrascu za prijavu ili prilikom online prijave, morate nas odmah obavijestiti.

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

Promjene u rezervaciji

  • Kako mogu promijeniti datum leta?

    Mogućnost promjene datuma putovanja nakon kupnje karte ovisi o zračnoj liniji. Neke niskotarifne aviokompanije omogućuju vam izmjenu datuma uz dodatnu naknadu (ovisno o prijevozniku iznosi i do 1364 HRK), dok neke redovne linije pružaju ovu uslugu samo u okviru odabranih tarifa.Naknada za promjenu datuma obračunava se za svakog putnika, za svaki putni dio (pojedinačni let). Uz to se može dodati razlika u cijenama između prvotno kupljene i nove karte. Aviokompanije ne vraćaju razliku ako je cijena nove karte niža od prvotno kupljene karte.

    U nekim slučajevima eSky naplaćuje agencijsku naknadu u iznosu od 100 HRK za promjenu karte, što je uključeno u konačni trošak promjene. Ova naknada naplaćuje se svakom putniku na kojeg utječu promjene.

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
  • Kako ispraviti ili promijeniti osobne podatke o putniku?

    U većini zrakoplovnih tvrtki nije dopuštena promjena podataka na karti. Moguće je ispraviti netočne podatke, međutim opseg i troškovi ispravaka ovise o politici odabranog avioprijevoznika.

    Svi netočni podaci na ulaznici, kao što su:

    • pogreška u upisu imena ili prezimena
    • netočan datum rođenja
    • pogrešan naziv putnika (Gospodin/ Gospođa )
    • neispravan tip putnika (odrasla osoba / dijete)

    moraju se odmah prijaviti. Naši savjetnici će provjeriti mogućnost ispravljanja navedenih pogrešaka, pružiti podatke o mogućim troškovima promjena i kontaktirati linije za ispravak podataka na karti.

    Pažnja! Nedostatak hrvatskih znakova na karti nije pogreška, aviokompanije ih ne upotrebljavaju namjerno. Na isti se način zamjenjuju slova s naglascima ili drugi posebni znakovi (npr. Č, é, ö), a razmaci i interpunkcijski znakovi u slučaju više imena uklanjaju se.

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

Faktura

  • Kako mogu promijeniti podatke kupca na fakturi?

    Moguće je promijeniti detalje kupca (a ne putnika!). Do 30 dana nakon kupnje karte eSky vam omogućuje promjenu podataka poput:

    • iz fizičke osobe na druge fizičke osobe
    • iz fizičke osobe na tvrtke

    Nije moguće promijeniti podatke iz tvrtke na druge tvrtke ili iz tvrtke na fizičku osobu.

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!
  • Zašto se na fakturi navode dva iznosa u različitim valutama?

    Budući da kupnju obavlja poljska tvrtka, zakonski propisi zahtijevaju predočenje dva iznosa na fakturi. Jedan od njih je iznos u kojem je usluga kupljena, a drugi je konvertor valuta u PLN (poljski zlot).

    Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenu, ovaj članak:
    Zahvaljujem na Vašem mišljenju!

Obrazac za kontakt - usluga rezervacije

Radno vrijeme

Ponedjeljak - Petak: 08:00 - 18:00

Trudimo se odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Kako Vam možemo pomoći?

Nešto je hitno? Pozovite nas