Neke niskotarifnie zrakoplovne tvrtki, poput Ryanaira, uveli su dodatnu provjeru identiteta putnika. Ovo je standardni postupak za ove zračne prijevoznike i primjenjuje se na neke rezervacije. U daljnjem dijelu članka saznat ćete što je verifikacija, kako ju proći i što će vam trebati (npr. ispravna kamera na telefonu ili laptopu)
Je li vaša karta važeća?
Da. Informacija o potrebi provjere rezervacije ne poništava vašu kartu. Još uvijek možete krenuti na put jer je vaša karta važeća.
Trebate li potvrditi svoju rezervaciju?
Da, ako dobijete e-poruku za potvrdu rezervacije. Ako to ne potvrdite, nećete se moći prijaviti online i platit ćete prijavu u zračnoj luci do 55 € po osobi. U skladu s pravilima zračnog prijevoznika i Uvjetima Servisa, takva naknada nije predmet reklamacije.
Gdje možete pronaći poveznicu na obrazac za potvrdu?
Poslat ćemo vam poveznicu u e-poruci za potvrdu rezervacije ili ćete je dobiti izravno od zrakoplovne tvrtke.
Što trebate znati prije nego potvrdite svoju rezervaciju?
Prije svega, vaša rezervacija neće uvijek zahtijevati potvrdu od strane zrakoplovne tvrtke. Iz e-maila ćete saznati da to morate proći.
Ako ne primite takvu poruku, još uvijek možete upravljati svojom rezervacijom i prijavom online u pravo vrijeme za početak putovanja.
Ako dobijete ovakvu e-poruku, pripremite nekoliko stvari koje će vam pomoći da brzo potvrdite svoju rezervaciju. Što trebate ponijeti sa sobom?
- Uređaj s radnom kamerom, poput telefona, tableta ili prijenosnog računala, na kojem ćete biti verificirani.
- Platna kartica u slučaju da je potrebno pokriti malu naknadu za provjeru.
- Broj avionske rezervacije koji ćete pronaći u našoj e-pošti ili na svojoj e-karti.
- Identifikacijski dokument koji ćete ponijeti sa sobom na put, poput osobne iskaznice.
- Ostali podaci koji su bili potrebni u obrascu za rezervaciju eSky-a, npr. adresa, telefonski broj, e-mail adresa, itd.
Zrakoplovna tvrtka ne mora tražiti sve te pojedinosti, ali bilo bi dobro imati ih pri ruci prije nego što počnete s provjerom.
Kako proći provjeru rezervacije na web stranici zrakoplovne tvrtke?
- Kliknite na poveznicu koju smo Vam poslali u e-mailu i unesite potrebne podatke. Prije nego počnete unositi podatke, provjerite je li adresa u traci preglednika točna (naziv zrakoplovne tvrtketrebao bi se pojaviti u domeni u adresi).
- Sam obrazac za potvrdu može se sastojati od nekoliko koraka, stoga slijedite upute na stranici.
- Zrakoplovna tvrtka također može zatražiti da skenirate ili fotografirate dokument korišten za rezervaciju, kao i da fotografirate svoje lice. Da biste to učinili, upotrijebite kameru na uređaju koji koristite. Ovo je trenutno popularno rješenje, također se koristi npr. od strane banaka.
Svaki put, prije prelaska na sljedeći korak provjere, provjerite jesu li podaci koje ste unijeli točni. Ovo je vrlo važno, jer ako navedete netočne podatke ili krivo fotografirate, linija može od vas zatražiti provjeru od početka.
Morate li potvrditi svoju rezervaciju svaki put?
Bez obzira radi li se o vašoj prvoj ili sljedećoj rezervaciji, zrakoplovna tvrtka će je možda htjeti potvrditi. Međutim, ne zahtijeva svaka rezervacija provjeru. Ukoliko zrakoplovna tvrtka bude trebala, bit ćete obaviješteni e-mailom.