Izbornik

Povrat sredstava za otkazani let: što obuhvaća?

Povrat sredstava za otkazani let: što obuhvaća?

Ukoliko je zrakoplovna kompanija otkazala vaš let, imate pravo na povrat novca za putovanje koje nije izvršeno. Međutim, imajte na umu da se povrat odnosi samo na usluge koje nisu izvršene. Stoga se konačni iznos povrata od zrakoplovne tvrtke može razlikovati od ukupnog iznosa plaćanog za rezervaciju. Koje se stavke vraćaju za otkazani let?

Što uključuje iznos povrata??

Iznos povrata uglavnom uključuje:

  • troškove karte ili avionskih karata i aerodromskih pristojba,
  • dodatnih usluga koje zrakoplovna kompanija pruža - na primjer, prtljaga, ukrcavanje po prioritetu, rezervacija sjedala u zrakoplovu.

Imajte na umu da svaka zrakoplovna tvrtka određuje svoju politiku povratka sredstava, što znači da popis povrativih predmeta varira ovisno o zrakoplovnim tvrtkama u kojima imate rezervaciju. Svaki povrat sredstava uzima se u obzir pojedinačno i u potpunosti ovisi o odluci zrakoplovne tvrtke, bez obzira je li vaša karta kupljena na eSky-u ili izravno putem zrakoplovne tvrtke.

Imajte na umu da kupnjom karte na eSky-u prihvaćate određenu politiku povratka sredstava zrakoplovne tvrtke i njene pravila za povrat.

Što nije uključeno u iznos povrata?

U pravilu, iznos povrata ne uključuje:

  • naknadu za obavljene usluge,
  • Paket usluga,
  • internetske prijave - u slučaju da se let nije održao, ali je prijava izvršena,
  • ostalih dodatnihusluga kupljenih na eSky-u koje su izvršene ili iz drugih razloga se ne mogu vratiti (AirHelp +).

Dodatno, zrakoplovne tvrtke mogu odbiti povrat novaca za izmjenu karte, npr. za promjenu datuma ili smjera, kao i za promjenu podataka o putnicima u letu.

Djelomični povrat novca

Povrat karte može se isplatiti preko zrakoplovne tvrtke u nekoliko dijelova. Može se dogoditi da zrakoplovne tvrtke refundiraju sredstva za svakog putnika odvojeno. Dodatno, zrakoplovne tvrtke mogu tako vraćati novac za rezervacije koje uključuju i dodatne usluge, poput kupljene prtljage, rezervacije sjedala itd. Tada se povrat dodjeljuje u nekoliko dijelova, odvojeno za samu kartu i za ostale usluge kupljene na liniji.

Kada možete dobiti niži iznos povrata?

Ako je iznos povrata manji od ukupnog iznosa vaše rezervacije, to može značiti da:

  • Vaša rezervacija djelomično sastoji se od usluga koje su izvršene i nepovratne,
  • Vaša rezervacija uključuje dodatne nepovratne zrakoplovne usluge u skladu s pravilima i odredbama zrakoplovne tvrtke,
  • Vaša rezervacija uključuje dodatne usluge, čije povrat se uzima u obzir u liniji odvojeno, tako da se sredstva vraćaju u nekoliko dijelova,
  • Vaša se rezervacija sastoji od karata za nekoliko putnika, a zrakoplovna tvrtka refundira sredstva odvojeno za svakog putnika
  • otkazan je samo dio letova iz vaše rezervacije (u situaciji kada su letovi bili na zasebnim kartama).

Kada ćete dobiti povrat novca?

Oblik i datum povrata ovise isključivo o zračnoj liniji, također u slučaju kupnje karata putem eSky-a. Zbog neobičnog broja otkazanih letova, što je posljedica pandemije COVID-19 i naknadnog uvođenja tzv. zaključavanja, vrijeme čekanja na odgovor i odluka zrakoplovne tvrtke znatno se produljuje.

eSky klienti kontinuirano primaju informacije o promjeni statusa svojih aplikacija u skladu s podacima koje su nam poslale zrakoplovne tvrtke.

Uputi i predlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.hr.

Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
Po mom mišljenu, ovaj članak:
Zahvaljujem na Vašem mišljenju!