Izbornik

Zašto me avioprijevoznik može kontaktirati u vezi s rezervacijom putem eSky?

Zašto me avioprijevoznik može kontaktirati u vezi s rezervacijom putem eSky?

Imate li aviokartu kupljenu putem eSky-a i primate li e-poštu za ovu rezervaciju od avioprijevoznika? To se može dogoditi ako kupite niskotarifnu aviokartu (npr. Ryanair ili Wizz Air) na eSky-u. U tom slučaju zrakoplovna tvrtka pruža izravnu uslugu rezervacije. Saznajte kada se to može dogoditi i što učiniti u takvoj situaciji.

Dobivam e-mailove od zrakoplovne kompanije. Zašto? 

Niskotarifni zrakoplovni prijevoznici (npr. Ryanair ili Wizz Air) poznati su po niskim cijenama aviokarata i širokim mrežama veza. Zbog toga, putnici često koriste usluge ovih prijevoznika. Niske cijene aviokarata rezultat su mnogih čimbenika, npr. korištenja perifernih zračnih luka ili minimalnog raspona usluga dostupnih u cijeni karte (npr. nema registrirane prtljage ili čak ograničenja veličine ručne prtljage). Niskotarifni avioprijevoznici, za razliku od redovnih zračnih prijevoznika (kao što su Croatia Airlines ili Lufthansa), također ne održavaju izravne kontakte s drugim partnerima, kao što su tražilice letova ili web stranice za prodaju turističkih usluga u smislu usluge servisa za svoje korisnike. Zato jeftini avioprijevoznici izravno brinu o osobama koje rezerviraju jeftine karte putem eSky-a

Kada mogu dobiti e-poštu od avioprijevoznika?

Možete primati e-poruke izravno od avioprijevoznika kada imate niskotarifnu aviokartu. Zatim, nakon što uplatite rezervaciju u eSky-u, od nas ćete dobiti kartu u kojoj ćete pronaći sve informacije o tome je li i u kojoj mjeri Vašu rezervaciju opslužuje avioprijevoznik ili eSky. Zapamtite! Ako u vašoj pristigloj pošti postoje e-poruke od zrakoplovnih prijevoynika u vezi s rezervacijom kupljenom na eSky-u, pročitajte ih i slijedite informacije sadržane u njima.

Zračne tvrtke mogu vas izravno obavijestiti o:

  • online prijavi,
  • promjeni rasporeda,
  • pravilima putovanja (npr. o potrebi popunjavanja dodatnih obrazaca),
  • drugih relevantnih događajima ili preporukama.

Upozorenje! U nekim slučajevima putovanja s niskotarifnim zrakoplovnim prijevoznicima, npr. kada se putovanje sastoji od nekoliko letova s različitim avioprijevoznicima, rezervaciju u potpunosti upravlja eSky i nećete primati e-poruke od zrakoplovnog prijevoznika.

Što trebam učiniti kada dobijem e-poruku od avioprijevoznika u vezi s rezervacijom?

Većinu rezervacija niskotarifnih aviokarata na eSky-u obavlja izravno zrakoplovni prijevoznik. O tome tko i u kojoj mjeri vodi vašu rezervaciju obavijestit ćemo vas e-poštom s aviokartom pod nazivom "Vaša elektronička aviokarta".

Potpuna podrška pri rezervaciji od strane avioprijevoznika znači da se morate pridržavati svih informacija sadržanih u e-porukama primljenim od zrakoplovnog prijevoznika. Na primjer: kako biste se prijavili i saznali sve potrebne informacije o svom letu, kontaktirajte izravno avioprijevoznika. Ne zaboravite provjeriti trenutni red letenja i na web stranici avioprijevoznika!

Međutim, ako želite dodati dodatne usluge do vašoj rezervaciji ili promijeniti datum leta, možete ipak kontaktirati eSky.

Uputi i predlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.hr.

Sadrži li ovaj članak informacije koje ste tražili? Da | Ne
Po mom mišljenu, ovaj članak:
Zahvaljujem na Vašem mišljenju!