Opći uvjeti
-
OPĆE INFORMACIJE
- Ovi Opći uvjeti određuju pravila korištenja "Rezervacijskog sustava" usluga trećih lica koje se nude u okviru servisa www.esky.hr i u okviru Telefonskog Korisničkog Centra, tj. usluga: Rezervacija Avionskih Karata, Hotelskih Usluga, Turističkih Paketa i pružanje Korisnicima sadržaja prilagođenog njihovoj lokaciji putem geolokacije.
- Operator sustava je eSky.pl Dioničarsko Društvo sa sjedištem u Radomu, ul. Pl. Jagiellonski 8 Okružni Sud za grad Varšavu, XIV Komercijalni Odsjek Državnog Sudskog Registra sa brojem KRS (poljski Državni sudski registar) 0000383663, NIP (poljski Porezni identifikacijski broj) 948-19-87-199, REGON (poljski Registar nacionalnog gospodarstva) 670140736, osnovni kapital 990 471,00 PLN unesen u cjelini, koji pruža korisniku isključivo usluge rezerviranja i informiranja, u daljem tekstu eSky.
- U određenim okolnostima posebno obilježenim tijekom transakcije, usluge može pružati tvrtka povezana sa eSky-om, primjerice tvrtka SC eSky Travel Search SRL (eSky Travel Search) sa sjedištem u Bukureštu, Calea Vacaresti br. 391, Poslovna zgrada Sun Plaza, ulaz B, 3. kat, poštanski kod 040069, sektor 4, što se potvrđuje u dokumentima koji se tiču usluga prilagođenih Korisniku.
- Uvjet za korištenje Rezervacijskog sustava i Telefonskog Korisničkog Centra, za koji su telefonski brojevi navedeni na stranici www.esky.hr, je prihvaćanje svih niže navedenih Općih uvjeta. Prihvaćanje je izjava volje i stvara zakonsku obavezu između Korisnika i eSky
- Korisnik ima pravo na besplatno kopiranje, reprodukciju i snimanje sadržaja ovih Općih uvjeta bez mogućnosti komercijalne upotrebe.
-
DEFINICIJE
Dolje navedeni termini označavaju:
- Rezervacijski sustav je dostupan preko stranice www.esky.hri Telefonskog Korisničkog Centra - program koji omogućuje korisniku pretraživanje i naručivanje:
- letova unutar države i međunarodnih letova za bilo koji definirani par gradova i vršenje procjene ovih letova kao i kupovinu avionske karte,
- mogućnost korištenja hotelskih usluga u bilo kojem izabranom gradu (država i inozemstvo), u bilo kojem izabranom periodu uz istovremenu mogućnost procjene usluga i njihove narudžbe (hotelska rezervacija),
- mogućnost prilagođavanja savjeta odnosno usluga preko sustava informiranja Korisnika uz upotrebu lokacije (geolokacija zasnovana na identifikaciji veze IP adrese računara i podataka koje dijeli internet preglednik).
- Korisnik - osoba koja koristi Rezervacijski sustav, Telefonski Korisnički Centar. Korisnik se može također nazvati Klijent, Primatelj, Putnik.
- "Low Cost" avio kompanije - avio kompanije navedene u točki II Opštih uslova Avionskih Karata. PAŽNJA! "Low Cost" avio kompanije NE PODLEŽU opštim uslovima prevoza koji se nalaze u IATA propisima. Pojedine avio kompanije podležu odnosno opštim uslovima navedenim u točki II Opštih uslova Avionskih Karata. Posebni opći uvjeti koji se odnose na pružane usluge važe također u slučaju usluga nuđenih od strane organizatora turističkih događaja i čarter letova za koje se Korisnik informira i koja mora primiti do znanja prije izvršenja rezervacije
- Elektronski platni instrument - svaki platni instrument uključujući ovaj s pristupom novčanim sredstvima na daljinu, koji omogućuje kupcu vršenje transakcija upotrebom elektronskih nositelja informacija ili elektronsku identifikaciju vlasnika neophodnu za vršenje transakcija, posebno instrument elektronskog novca ili platnu karticu.
- Platna kartica - kartica koja identificira subjekt koji je izdao karticu i ovlaštenog vlasnika, koja daje pravo vršenja plaćanja a u slučaju kad ju je izdala banka ili institucija u skladu sa zakonom ovlaštena za odobravanje kredita, također plaćanja uz upotrebu kredita, prema poljskom Zakonu o bankama čl. 4., sekcija 1., točka 4. od 29. kolovoza 1997. godine.
- Rezervacijski sustav je dostupan preko stranice www.esky.hri Telefonskog Korisničkog Centra - program koji omogućuje korisniku pretraživanje i naručivanje:
-
OPĆE ODREDBE
- Ovaj dokument određuje pravila koja su zakonska osnova korištenja Rezervacijskog sustava i Telefonskog Korisničkog Centra.
- Svaki Korisnik u trenutku kad počinje radnje u cilju korištenja Rezervacijskog sustava ima obavezu pridržavati se ovih Općih uvjeta.
- Rezervacija i kupovina pojedinih proizvoda nuđenih od strane trećih subjekata a dostupnih u Rezervacijskom sustavu je pojedina transakcija i podleže uslovima određenim od strane ovih subjekata. Kupovina svakog proizvoda podliježe detaljnim uvjetima navedenim pod točkama od VII do IX ovih Općih uvjeta.
-
ODGOVORNOST KORISNIKA ZA KORIŠTENJE REZERVACIJSKOG SUSTAVA
- Korisnik potvrđuje da ima punu pravnu sposobnost i sposobnost preuzimanja pravno obavezujućih obaveza.
- Korisnik potvrđuje da će koristiti Sustav u cilju slanja zahtjeva za rezervaciju, kupovine avionske karte i rezerviranja kao i kupovine dostupnih usluga navedenih u ovim Općim uvjetima i drugih dostupnih u servisu usluga isključivo na način u skladu s obavezujućim zakonom izbjegavajući bilo koje radnje koje nisu u skladu sa zakonom.
- Zabranjeno je da Korisnik šalje zahtjev za rezervaciju koristeći lažno ili nečije prezime te da vrši plaćanje za rezervirane avionske karte ili druge usluge lažnom ili nečijom kreditnom karticom bez suglasnosti vlasnika kartice. Takvi postupci će se odmah prijavljivati odgovarajućim organima za sprovođenje zakona.
- Slijedi da je korisnik obaviješten o zahtjevima konkretne države, odnosno države za koju kupuje avionsku kartu, ili rezervira hotelski smještaj. Korisnik je u obavezi nabaviti svu potrebnu dokumentaciju i vize za putovanje. Turistička agencija eSky ne snosi odgovornost u slučaju da je putovanje, ili korisnikovo uživanje u ostalim uslugama otkazano uslijed nevalidnosti ličnog dokumenta, vize, ili bilo koje druge dokumentacije koju zahtijeva zakonska regulativa konkretne države.
-
OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI
- eSky informira da u sljedećem trenutku poslije dobivanja rezultata pretraživanja u Sustavu ili drugim sustavima pretraživanja karata ili rezervacija usluga mogu se pojaviti drugačije ponude iste usluge trećeg subjekta od onih prethodno pronađenih u Sustavu. Dobivanje rezultata pretraživanja, ukoliko nije odmah potvrđeno izvršenjem i plaćanjem Rezervacije u Rezervacijskom sustavu ne stvara od strane Kupca zahtjev za sklapanje ugovora posredovanja u prodaji karata ili kupovine drugih usluga kod subjekta koji vrše usluge naručene u Rezervacijskom sustavu.
-
ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
U svim pitanjima koja se tiču sigurnosti ličnih podataka Korisnika i svih ostalih posjetitelja web sajta www.esky.hr postupa se po politici o zaštiti privatnosti, koja je dostupna na: https://www.esky.hr/politika-privatnosti
-
AVIONSKE REZERVACIJE, KUPOVINA KARTE, NAČINI PLAĆANJA I DOSTAVLJANJE AVIONSKE KARTE
-
SLANJE ZAHTJEVA I REZERVACIJE HOTELSKIH USLUGA, NAČINI PLAĆANJA
-
IZDAVANJE FAKTURA I NAČIN DOSTAVLJANJA
- Za usluge kupljene u eSky putem internetske stranice www.esky.hr www.esky.hr ili Telefonskog Korisničkog Centra izdaje se elektronska faktura. Kupovinom i prihvaćanjem ovih Općih uvjeta Korisnik se slaže sa dobivanjem elektronske fakture u skladu sa člankom 2. točka 32. odnosno do čl. 106. sekcija 1. poljskog zakona od 11. ožujka 2004. godine o porezu na robu i usluge (Dz. U. [poljski službeni list] od 2011. g. Br. 177., točka 1054. sa kasnijim izmjenama).
- Elektronske fakture za usluge će se dostavljati na adresu elektronske pošte navedenu u obrascu s osobnim podacima Rezervacijskog sustava ili navedenu tijekom postupka kupovine preko Telefonskog Korisničkog Centra.
- U slučaju rezerviranja usluga za više od jednog Korisnika, ako se ne navede kupac na kojeg ime treba izdati fakturu, izdat će se ona za prvog Korisnika kojeg podaci su navedeni u rezervaciji za više osoba i bit će poslana na adresu elektronske pošte navedenu tijekom rezervacije.
- Opći uvjeti pojedinih usluga mogu sadržavati posebne uvjete izdavanja faktura.
-
REKLAMACIJE
- Reklamacije u okviru izvršenih rezervacija i kupovine karata kao i drugih turističkih usluga mogu se podnositi u pismenom obliku u eSky uredu, ul. Murckowska 14a, 40-265 Katovice, Poljska ili putem elektronske pošte na adresu: primjedbe@esky.hr. Prijem reklamacije i rezultat njenog razmatranja eSky će javiti Kupcu u roku od 21 dana od dostavljanja ili u roku koji je naveo organizator turističkih događaja ili drugi pružatelj usluga.
- eSky navodi da u slučaju kada se podnesena reklamacija odnosi na usluge koje pružaju drugi subjekti, obavestit će Korisnika o tome navodeći istovremeno mogućnost podnošenja reklamacije kod ovog subjekta ili će podnijeti takvu reklamaciju s ovlašćenjem i u dogovoru s Korisnikom kada u sadržaju reklamacije podnesene u eSky navedene su informacije koje omogućuju reklamaciju kod subjekta koji pruža usluge. U slučaju nedostatka kontakta s Korisnikom, npr. nepojavljivanjem na aerodromu, eSky može sam preuzeti radnje u korist Korisnika.
-
POLITIKA ODUSTANKA OD UGOVORA
- 1. Ova politika određuje uvjete odustanka od ugovora između Korisnika koji upotrebljava Rezervacijski sustav ili Telefonski korisnički servis u smislu Općih uvjeta eSky.pl S.A.(www.esky.hr/opci-uvjeti), u daljem tekstu Opći uvjeti, o kojem se pravu pominje u čl. 27 poljskog Zakona o zaštiti potrošača od 30. svibnja 2014. godine, u daljem tekstu Zakon.
- Na osnovi čl. 38. t. 1. Zakona, pravo na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu ne odnosi se na ugovore o pružanju usluga ako je trgovac u potpunosti izvršio uslugu s izričitom suglasnošću potrošača koji je bio obaviješten, prije početka usluge, da će izgubiti pravo na povlačenje nakon njenog izvršenja.
- Uzimajući u obzir gore navedeno, eSky.pl S.A. prije početka pružanja usluga određenih u Općim uvjetima obavještava da Korisnik, koji je sklopio ugovor na daljinu o pružanju ovih usluga, nema pravo na odustanak od ugovora bez navođenja razloga i bez snošenja troškova u roku od 14 dana od sklopljenja ugovora, zbog potpunog izvršenja (na izraziti zahtjev Korisnika) usluge od strane eSky.pl S.A. u obliku rezervacije usluga trećih subjekata – servisna naknada eSky.pl S.A. se ne vraća. Ako subjekti koji pružaju usluge omogućuju povratak dijela ili cijele vrijednosti usluga u slučaju odustanka od ugovora, potrošač će biti obaviješten o tome.
-
ZAVRŠNE ODREDBE
- eSky zadržava pravo na vršenje jednostranih izmjena u sadržaju Općih uvjeta - uz princip da Kupca obavezuju Opći uvjeti prihvaćeni tijkom rezerviranja i omogućenje Kupcima pristup arhivskim verzijama Općih uvjeta. Svaki Kupac ima obavezu pročitati sadržaj Općih uvjeta prije izvršenja rezervacije i svakog puta obavezuju ga odredbe Općih uvjeta s trenutka vršenja rezervacije i kupovine karata kao i drugih turističkih usluga.
- U pitanjima neodređenim ovim Općim uvjetima obavezuju odredbe poljskog građanskog zakona i zakona od 30. svibnja 2014. g. o pravima potrošača. Treba napomenuti, da eSky usluga je vršenje radnja vezanih uz narudžbe usluga od strane Korisnika kod drugih subjekata i zbog toga je završena u trenutku potvrđivanja - povratak ili odustanak su mogući samo u slučaju kada subjekt koji pruža ovu uslugu je izričito ukazao na to. U slučaju potrošačkih sporova postoji mogućnost upotrebe internetske platforme Evropske Unije ODR (online dispute resolution) koja će biti dostupna pod linkom: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- eSky ne snosi odgovornost za štete nastale na strani Kupca koje su rezultat ukidanja putovanja zbog štrajka zaposlenih u avio kompaniji, zaposlenika zračnih luka, željeznica, kao i štete nastale zbog štrajka hotelskog osoblja, vršenje ostalih usluga navedenih u Općim uvjetima ili kao rezultat djelovanja više sile, jer radi samo kao subjekt koji dijeli rezervacijski sustav i ne pruža ove usluge ili ne predlaže izbor bilo kojeg od subjekta.
- Ako se, tijekom transakcije, pojave okolnosti u kojima se zahtijeva primjena Direktive (EU) 2015/2302 u vezi sa povezanim turističkim aranžmanom, onda će subjekt zadužen implementirati te usluge platiti neophodne takse odgovarajućim organima i na ispravan način pružiti podatke o obavljenom plaćanju, kao i ispuniti sve druge obaveze koje proističu iz pružanja takve usluge Korisniku.