Menu

Što je to elektronska karta?

Što je to elektronska karta?

Elektronska karta je unos u rezervacijskom sustavu aviokompanije koji sadrži sve podatke o letu, putniku i izvršenom plaćanju.

Putnik koji je kupio elektronsku kartu na e-mail adresu dobiva samo potvrdu kupnje elektronske karte zajedno s rezervacijskim kodom ili brojem karte i podacima putnika. Karta je zapravo elektronski skup podataka pohranjen u računalnoj bazi podataka aviokompanije.

E-mail s brojem rezervacije i elektronskom kartom šaljemo u roku do 48 sati od trenutka kupnje. U slučaju da poruka ne stigne ili ako je nakon dužeg vremena ne možete pronaći u pristigloj pošti, np. u situaciji da ste kartu kupili par mjeseci prije planiranog putovanja, kontaktirajte našu korisničku podršku. Kartu ćemo Vam poslati ponovno na danu e-mail adresu.

Kako se služiti elektronskom kartom?

Zabilježite broj rezervacije navedeni u poslanom itineraru s elektronskom kartom. Ispišite cijeli e-mail i ponesite sa sobom u zračnu luku. Na temelju elektronske karte prijavit ćete se za let.

Od 1. lipnja 2008. godine sve aviokompanije koje su članice Međunarodne udruge za zračni prijevoz (IATA) izdaju elektronske karte.

Trebam li predočiti druge dokumente?

Jedini način verifikacije identiteta putnika prilikom prijave za let je provjera sukladnosti osobnih podataka navedenih u rezervaciji i podataka u identifikacijskoj ispravi. Stoga je vrlo važno ponijeti sa sobom osobnu iskaznicu ili putovnicu.

Uputi i predlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.pl S.A.

Zainteresirao vas članak ali treba vam više informacija?
Hvala na pomoći

Vaše mišljenje ća nam pomoći pripremati bolje i relevantnije članke.

Trenutačno ne možemo poslati Vaše prijedloge

Pošaljite ponovo ili pokušajte kasnije.