Dragi klijenti,
Zbog brojnih pitanja koja dobivamo, želimo Vas obavijestiti da naši savjetnici redovito rješavaju zahtjeve. Trenutno je broj zahtjeva iznadprosječan, a oko 99% njih su zahtjevi o mogućnostima putovanja ili povrata novca u vezi s pandemijom COVID-19.
Da bismo ubrzali postupak, odlučili smo obustaviti mogućnost kontaktiranja telefonom. Zbog toga smo uspjeli ubrzati rješavanje zahtjeva, ali najvažnije obradu zahtjeva za povrat sredstava. Smatramo da je to prioritet u trenutnoj situaciji. Proces smo automatizirali kako bismo kontaktirali kupce u vezi s povratima, čak i prije nego što nas sami obavijeste. Ako nas unatoč tome želite kontaktirati, koristite obrazac za kontakt.
Ujedno vas želimo uvjeriti da stalno pratimo situaciju i fokusiramo se na komunikaciji s avioprijevoznicima kako bismo zajamčili i smanjili vrijeme čekanja za povrat. Uveli smo niz poboljšanja kako bismo ubrzali proces komunikacije. Činimo sve što je u našoj moći da što prije riješimo zahtjeve i povrat sredstava.
Ispod ćete pronaći najvažnije informacije za putnike u vezi postupanja s narudžbama:
1. Ako je Vaše putovanje u sljedećih nekoliko dana, a Vaš raspored leta se promijeni, obavijestit ćemo Vas o tome telefonom ili e-mailom i odmah uvjesti raspoloživa rješenja.
2. Ako je Vaše putovanje najkasnije za dva tjedna, pričekajte prije nego što nas kontaktirate. Zbog konstantno promjenjivih situacija, aviokompanije i drugi partneri svakodnevno verifikuju pravila u vezi letova. Pričekajte nekoliko dana da biste bili sigurni da imamo najnovije informacije za vas.
Ako nas unatoč tome želite kontaktirati, koristite obrazac za kontakt. Tako ćemo Vaš zahtjev brzo i efikasnije obraditi, a Vaš upit bit će poslan osobi koja obrađuje Vašu narudžbu.
Naš prioritet su zahtjevi klijenata sa skorim datumima odlaska i prvo nih obrađujemo. Klijenti koji imaju letove za neki kasniji period, mole se za strpljenje.
Unaprijed hvala na razumijevanju ove nelagodne situacije.
eSky tim